نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

نینتندو سوییچ لایت تنها در ده روز حدود دو میلیون واحد فروش کرده است

نینتندو در گزارش مالی اخیر خود رسما اعلام کرد که کنسول تازه‌ منتشرشده نینتندو سوییچ لایت تنها در ده روز توانسته ۱.۹۵ میلیون واحد فروش کند.

پس از شایعات فراوان نینتندو سال ۲۰۱۷ بالاخره کنسول جدید و نوآورانه خود را روانه بازار کرد. نینتندو سوییچ با امکانات جذاب و بازی‌های موفق خود توانست نظر مثبت منتقدین و گیمرها را به‌خود جلب کرده و خاطرات بد Wii U را از ذهن مردم پاک کند. کنسول سوییچ با تکیه‌بر قابلیت هیبریدی بودن خود که طی آن گیمر می‌تواند هم به‌صورت دستی و هم در حالت سنتی و به‌عنوان کنسول خانگی از آن استفاده کند، توانست ازنظر فروش موفق ظاهر شده و رکوردهای زیادی را جابه‌جا کند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که نینتندو اخیرا گزارش داد که فروش کلی سوییچ از مرز ۴۱ میلیون دستگاه نیز عبور کرد. حال اما در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، طی گزارش مالی سه ماهه دوم سال جاری، نینتندو رسما اعلام کرد که کنسول نینتندو سوییچ لایت تنها در ده روز نخست توانست ۱.۹۵ میلیون واحد فروش کند.

همان‌طور که احتمالا با قابلیت‌ها و مشخصات نینتندو سوییچ لایت آشنا هستید؛ نینتندو به‌منظور عرضه نسخه ارزان قیمت نینتندو سوییچ، کنسولی را عرضه کرد که تنها در حالت دستی قابل استفاده است و جوی‌کان‌های معروف سوییچ در این کنسول قابل جدا شدن نیستند که همین امر طبیعتا باعث می‌شود دیگر خبری از داک مخصوص جهت اتصال کنسول به تلویزیون نیز نباشد. نینتندو سوییچ لایت در سه رنگ زرد، فیروزه‌ای و طوسی و یک مدل ویژه پوکمون روانه بازار شده است. طبق گزارش نینتندو، نسخه فیروزه‌ای این کنسول نیز توانسته پرفروش‌ترین رنگ آن نیز لقب گیرد.

باید منتظر ماند و دید در آینده و باتوجه به انتشار بازی‌های بزرگی چون Luigi's Mansion 3 و Pokemon Sword and Shield آمار فروش کنسول نینتندو سوییچ دستخوش چه تغییراتی می‌شود و آیا این روند مثبت و صعودی آن نیز همچنان ادامه‌دار خواهد بود یا خیر؟ لفطا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده