نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۶

بازیگران سریال Helstrom معرفی شدند

شبکه هولو و بخش تلویزیونی مارول از فهرست بازیگران سریال Helstrom رسما رونمایی کردند.

مارول در حال ساخت چندین سریال برای سرویس استریم جدید دیزنی پلاس است و در کنار آن نیز شبکه استریم هولو (Hulu) و بخش تلویزیونی مارول برنامه مشابهی داشتند، اما مدتی پیش هولو مراحل ساخت سریال Ghost Rider (گوست رایدر) را متوقف و لغو کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست رسمی بازیگران سریال Helstrom (هل استروم) اعلام شده است. تام آستن با سابقه بازی در سریال The Royals و سیدنی لمون با سابقه بازی در سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید)، به‌ترتیب قرار است نقش دیمون و آنا هل استروم را در این سریال لایو اکشن بازی کنند که دختر و پسر یک قاتل سریالی مرموز و قدرتمند هستند که از توانایی خود برای ردیابی اشخاص شرور استفاده خواهند کرد. علاوه‌بر این، الیزابت مارول با سابقه بازی در سریال Homeland (میهن)، قرار است نقش ویکتوریا هل‌استروم را بازی کند که او زنی است که ۲۰ سال را در یک موسسه گذرانده و گرفتار شیاطین خیالی و واقعی شده است.

بازیگران سریال Helstrom

در طول روز، دیمون استاد اخلاق است، اما در طول شب او به‌دنبال مبارزه با دنیای تاریکی و پنهان است و تلاش می‌کند تا از شر شیاطین خلاص شود. آنا هم که یک خانه حراج را اداره می‌کند، در تلاش است تا به ماجراجویی برادرش اضافه شود. علاوه‌بر آستن، لمون و مارول، رابرت ویزدم در نقش Caretaker، جون کاریل در نقش لوئیز هستینگز، آریانا گوئررا در نقش گابریالا روزتی و آلین یووای در نقش کریس ین، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Helstrom حضور دارند و به‌ایفای نقش خواهند پرداخت. فصل اول سریال Helstrom در ۱۰ قسمت تولید خواهد شد و پاول زبیژوسکی، نویسنده و تهیه کننده سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد)، به‌عنوان شورانر در سریال هل استروم حضور دارد و جف لاب، رئیس بخش تلویزیونی مارول نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال حضور خواهد داشت. لاب در بیانیه منتشر شده گفت:

بخش تلویزیونی مارول از داشتن چنین بازیگران شگفت‌انگیزی و فیلمنامه غنی و فوق‌العاده پاول بسیار هیجان‌زده است. این گروه بهترین راه برای جذب مخاطبان ما به مجموعه Adventure into Fear و کابوس‌های دلپذیر آن در آینده خواهد بود.

انتظار می‌رود سریال Helstrom در سال ۲۰۲۰ از شبکه Hulu منتشر شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده