// سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵

اطلاعات جدیدی از اعضای گروه Imperial Inquisitor در بازی Star Wars: Jedi Fallen Order منتشر شد

حساب کاربری توییتر EA Star Wars، اطلاعات جدیدی را از Second Sister و Ninth‌ Sister، اعضای گروه Imperial Inquisitor، در بازی Star Wars: Jedi Fallen Order منتشر کرد.

چندی پیش بود که تریلر جدید بازی Star Wars: Jedi Fallen Order منتشر شد و در جریان آن شاهد مبارزه کال کستیس، قهرمان داستان، با باس‌های مختلفی بودیم. در میان تمامی باس‌های این بازی، اعضای گروه Imperial Inquisitor مهم‌ترین دشمنان شما به‌حساب می‌آیند؛ اشخاصی که به قدرت فورس حساس هستند و یک شکارچی برای Jediها به‌حساب می‌آیند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر EA Star Wars اطلاعات جدیدی را از دو عضو Imperial Inquisitor منتشر کرده است.

در بخشی از تریلر داستانی اخیر بازی شاهد نبرد کال با یکی از اعضای این گروه بودیم که Second Sister نام دارد. حساب کاربری EA Star Wars در مورد وی نوشته است:

ظالم و جاه‌طلب. Second Sister یکی از خطرناک‌ترین اعضای گروه Imperial Inquisitor به‌حساب می‌آید. وی با کشتن مخالفان سیاسی Emperial و همچنین اعضای Force-sensitive، به آرامش می‌رسد. وی مهارت بالایی با لایت‌سیبر دارد و بخش تاریک نیروی فورس هم به‌حساب می‌آيد. بااین‌حال بزرگ‌ترین سلاح Second Sister هوش بسیار بالای او در شناسایی حریف و حرکات او است. 

درکنار Second Sister، حساب کاربری جنگ ستارگان الکترونیک آرتز اطلاعاتی را از Ninth Sister هم منتشر کرده است. 

Ninth Sister یکی دیگر از اعضای خطرناک و با ابهت اینکوئیزیتور است. هدف وی این است که ذهن حریفان را بخواند و همچنین از نیروی فورس هم بهره‌مند است. وی سرعت عمل سایر اعضای Imperial Inquisitor را ندارد، اما قدرت و جثه بسیار بزرگ او درکنار آموزش‌های مخصوصی (آموزش‌های مربوط‌به Jediها) که دیده است، سبب شده تا بتواند به‌حریف خود برتری داشته باشد. 

بااین‌تفاسیر باید منتظر ماند و ببینیم ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment) به چه شکل کاربران را ازطریق اعضای Imperial Inquisitor به‌چالش می‌کشد. بازی Star Wars: Jedi Fallen Order در تاریخ ۲۴ آبان ماه (۱۵ نوامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. از دیگر اخبار حول این بازی هم می‌توان‌به رو به پایان بودن مراحل ساخت بازی اشاره کرد.

Second Sister Star Wars Jedi Fallen ORder

Ninth Sister Star Wars Jedi Fallen ORder


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده