نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۲

روند ساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در مراحل پایانی قرار دارد

با نزدیک شدن به زمان انتشار بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، طبق اطلاعات منتشر شده، روند ساخت بازی در روزها و مراحل پایانی خود قرار دارد.

همواره به جرات می‌توان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مجموعه‌های ساخته شده را جنگ ستارگان (Star Wars) نام برد. از زمانی که خبر معرفی بازی جدیدی از این مجموعه اعلام شد، طرفداران بیشماری منتظر فرارسیدن روز موعود و تجربه بازی Star Wars Jedi: Fallen Order بوده‌اند. تا امروز اطلاعات و نمایش‌های نسبتا زیادی از این بازی منتشر شده است اما علی‌رغم اینکه هنوز نتوانسته طرفداران قدیمی و سرسخت جنگ ستارگان را راضی کند، ولی به‌ واسطه کارنامه موفق استودیوی ریسپاون (Respawn Entertainment) که وظیفه ساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را نیز برعهده دارد، باز هم امیدواری زیادی نسبت به بازی وجود دارد. حال در جدیدترین اخبار بازی، باتوجه به اطلاعاتی که منتشر شده، به‌نظر می‌رسد روند ساخت بازی طبق پیش‌بینی‌ها جلو رفته است و مراحل انتهایی خود را طی می‌کند.

طی هفته‌ گذشته یکی از تولید کننده‌ها ادعا کرده بود که ساخت بازی Star Wars Jedi: Fallen Order روبه اتمام است. حال بلیر براون، یکی از اعضای استودیوی ریسپاون، در حساب توییتر خود ضمن تایید این خبر، رسما اعلام کرد که تیم سازنده بازی در حال کارهای پایانی پروژه است و روند ساخت بازی در روزها و مراحل نهایی خود قرار دارد.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order قرار است در تاریخ ۲۴ آبان (۱۵ نوامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی روانه بازار شود. شما نیز اگر جزو میلیون‌ها طرفدار مجموعه جنگ ستارگان هستید، لطفا نظرات خود در مورد بازی Fallen Order را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده