// سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۵

تریلر روز عرضه Star Wars Jedi: Fallen Order منتشر شد

الکترونیک آرتز به‌تازگی تریلر روز عرضه Star Wars Jedi: Fallen Order را در دسترس قرار داده است که در جریان آن شاهد بخش‌های داستانی هستیم.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ ۲۴ آبان ماه برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. علاقه‌مندان به بازی‌های جنگ ستارگان امید زیادی به این بازی دارند و استودیو ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment)، سازنده استار وارز جدای: فالن اوردر، در گذشته اعلام کرده بود که با یک بازی با کیفیت و داستان محور طرف هستیم.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر Star Wars Jedi: Fallen Order، تریلر روز عرضه بازی را منتشر کرده است. در جریان تریلر منتشر شده، شاهد بخش‌های داستانی و مبارزات هستیم. یکی از مواردی که در ویدیو نشان داده می‌شود، صحنه‌هایی از رویارویی کال کستیس، قهرمان داستان، با Ninth Sister است. 

Star Wars Jedi: Fallen Order یک بازی داستان‌محور و تک‌نفره در سبک اکشن ماجراجویی است که داستان یک پاداوان به نام کال کستیس را روایت می‌کند که توسط نیروهای Galactic Empire تحت تعقیب قرار گرفته است. در ادامه می‌توانید تریلر روز عرضه بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده