نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

بازیگران و کارگردان قسمت پایلوت سریال فرعی Game of Thrones معرفی شدند

شبکه HBO به طور رسمی فهرست کامل بازیگران و کارگردان قسمت پایلوت نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones را منتشر کرد.

خرداد امسال بود که شبکه HBO سرانجام از سفارش ساخت قسمت آزمایشی (پایلوت) اولین نسخه فرعی و پیش درآمد سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) خبر داد. فیلمنامه این سریال توسط جین گلدمن، نویسنده فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) نوشته شده است. جرج آر آر مارتین نیز بخشی از این پروژه است و به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت حضور خواهد داشت. در ادامه در ماه آبان امسال نائومی واتس، بازیگر فیلم Mulholland Drive (جاده مالهالند)، به‌عنوان اولین بازیگر سریال فرعی Game of Thrones معرفی شد و پس از آن جاش وایت هاوس، بازیگر سریال Poldark (پولدارک)، به جمع بازیگران سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت پیوست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست کامل بازیگران نسخه فرعی و پیش درآمد سریال Game of Thrones و کارگردان قسمت پایلوت (آزمایشی) آن تایید و اعلام شده است.

S.J. Clarkson

اس‌جی کلارکسون، کارگردان برخی از قسمت‌های سریال‌هایی چون سریال Collateral، سریال Dexter (دکستر)، سریال Heroes (قهرمان‌ها)، سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) و سریال The Defenders (دیفندرز)، وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت نسخه پیش درآمد سریال Game of Thrones را بر عهده گرفته است. کلارکسون وظیفه کارگردانی قسمت چهارم و بدون عنوان فیلم Star Trek (پیشتازان فضا) را نیز بر عهده دارد که نامشخص بودن وضعیت زمان آغاز تولید آن باعث شده تا او فرصت حضور در پروژه تلویزیونی دیگری را پیدا کند. همچنین علاوه بر واتس و وایت هاوس، فهرست بازیگران دیگری در اولین سریال پیش درآمد دنیای وستروس نیز منتشر شده که در آن شاهد نام‌های جدید و کمتر شناخته شده‌ای نیز هستیم.

نائومی آکی با سابقه بازی در فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹)، دنیس گاف با سابقه بازی در فیلم Colette (کولت)، جیمی کمپل باور با سابقه بازی در مجموعه فیلم The Twilight Saga (گرگ و میش)، شیلا اتیم با سابقه بازی در سریال Harlots، ایوونا جرمیا با سابقه بازی در سریال Humans (هیومنز)، جورجیا هنلی با سابقه بازی در مجموعه فیلم The Chronicles of Narnia (سرگذشت نارنیا)، الکس شارپ با سابقه بازی در فیلم How to Talk to Girls at Parties و توبی رگبو با سابقه بازی در سریال Reign (حکومت)، از جمله بازیگران جدیدی هستند که به جمع بازیگران سریال فرعی Game of Thrones اضافه شده‌اند.

Game of Thrones Prequel Cast

داستان و اتفاقات سریال پیش درآمد Game of Thrones هزاران سال پیش از اتفاقات سریال Game of Thrones اتفاق خواهد افتاد. اتفاقات سریال در دوران طلایی عصر قهرمانان (Age of Heroes) جریان دارد که در آستانه ورود به ‌تاریک‌ترین دوران وستروس است. با این حال، سریال The Long Night (شب بلند)، نام این سریال خواهد بود، اما شبکه HBO هنوز به طور رسمی نام این سریال را اعلام نکرده است. همچنین نقش هیچ یک از بازیگران سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت اعلام نشده است. فیلمبرداری تولید این سریال از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده