// دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷

بازی Smite به زودی میزبان یک قومیت جدید می‌شود

طراح ارشد تیم طراحی بازی Smite از اضافه شدن یک قومیت یا فرهنگ جدید به نام Arthurian به این بازی خبر می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و بر اساس گفته‌های سرپرست تیم طراحی بازی Smite، این بازی به‌زودی پذیرای یک قومیت یا فرهنگ جدید به نام Arthurian خواهد بود که اولین شخصیت‌های آن شاه آرتور و مرلین جادوگر هستند. بازی Smite یکی از بازی‌های محبوب در سبک MOBA محسوب می‌شود که توسط کمپانی Hi-Rez ساخته شده که در آن می‌توانید با خدایان و شخصیت‌های افسانه‌ای بسیاری از چندین فرهنگ و قومیت بازی کنید و به نبرد یکدیگر بروید. ای جی واکر، طراح ارشد بازی Smite، علاوه بر خبر اضافه شدن این فرهنگ جدید و اولین شخصیت‌های آن به بازی، از شخصیت‌های دیگری سخن به میان آورد که قرار بوده پیش از این به جای شاه آرتور و مرلین وارد بازی شوند. بخش‌هایی از پرسش و پاسخ بین وب‌سایت DualShockers و وی را در زیر مشاهده می‌کنید:

پرسش وب‌سایت DualShockers: حالا که شما این قومیت و فرهنگ جدید را به بازی اضافه خواهید کرد، به نظرتان چه شخصیت‌های دیگری ممکن است به واسطه‌ی آن وارد بازی شوند؟

پاسخ ای‌جی واکر: ما پیش از این که در حال تصمیم‌گیری برای ساخت فرهنگ Arthurian بودیم، به این موارد نیز فکر کرده‌ایم. شخصیت‌هایی مانند بانوی دریاچه (Lady of the Lake)، گوئینویر (Gwynevere) و لانسلوت (Lancelot) جزو گزینه‌هایی بوده‌اند که ما به آن‌ها فکر کرده بودیم. ما نمی‌خواهیم تمامی این کاراکترها را در همین ابتدای کار وارد بازی کنیم. از نظر ما هیچ‌یک از شخصیت‌های مورد نظر به اندازه‌ی شاه آرتور و مرلین جادوگر برای ابتدای کار و القای حق فرهنگ و افسانه‌های Arthurian مناسب نبود. البته این بدان معنی نیست که در آینده ما به سراغ شخصیت‌های دیگر نخواهیم آمد؛ بلکه ممکن است پس از مدت کوتاهی باز هم گذرمان به شخصیت‌های این فرهنگ بیفتد.

البته این تصمیم به دور از انتظار هم نبوده و نیست؛ چون تصور فرهنگ Arthurian بدون شاه آرتور و مرلین جادوگر، کمی عجیب و نادرست به نظر می‌رسد. همانطور که پیش‌تر در زومجی خواندید، بازی Smite قرار است در سال آینده‌ی میلادی برای کنسول نینتندو سوییچ نیز عرضه شود.

نظرات خود را در مورد این فرهنگ و شخصیت‌های جدید بازی Smite با زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده