نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۴۱: از کشنده ترین ویروس ها تا بهترین باس فایت های مجموعه رزیدنت ایول

لودینگ به چهل و یکمین قسمت خود رسید؛ جایی که از کشنده‌ترین ویروس‌های تاریخ‌ بازی‌ها می‌گوییم و سری می‌زنیم به بهترین باس‌های سری رزیدنت ایول.

دیگر زمان زیادی تا عرضه نسخه ریمیک بازی Resident Evil 2 باقی نمانده است و طرفداران این مجموعه بی‌صبرانه منتظر هستند تا ببیند کپکام با یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های آن چه کرده است. به دلیل اهمیت بالای این مجموعه، در لودینگ چهل و یکم سری زدیم به خاطره‌انگیزترین و بهترین باس‌های رزیدنت ایول. اما زامبی‌های لودینگ چهل و یک به همینجا ختم نمی‌شود! زیرا در بخش تاپ‌فایو، کشنده‌ترین ویروس‌هایی را که از ابتدا تا الان در بازی‌های ویدیویی وجود داشته‌اند، فهرست کرده‌ایم.

به مناسبت عرضه جدیدترین نسخه Ace Combat نیز بخشی از لودینگ را به این مجموعه هواپیمایی قدیمی اختصاص دادیم و تاریخچه این مجموعه را بازگو کرده‌ایم. اما لودینگ مانند همیشه قسمت‌های ثابت خود را نیز دارد. در دماسنج باز هم به هیدئو کوجیما گیر داده‌ایم و از نسخه گران قیمت سه‌گانه دارک سولز گفته‌ایم. مانند همیشه در تازه‌ها با میثم همراه شدیم و بازی‌هایی را که قرار است در ۷ روز آینده عرضه شوند، فهرست کرده‌ایم. در بخش از زومجی بپرسید که چند هفته‌ای است با فرمت جدید پخش می‌شود یکی از سوال‌هایی را که احساس کردیم برای خیلی‌ها جالب است، مطرح کردیم و به آن پاسخ دادیم. همچنین در بخش دیگری از لودینگ به جمع‌بندی مراسم بهترین‌های سال زومجی پرداخته‌ایم. بدون سخنی بیشتر شما را به تماشای لودینگ ۴۱ دعوت می‌کنیم:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده