// پنجشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۷

تصاویر Keyblade‌های بازی Kingdom Hearts III منتشر شد

کمپانی اسکوئر انیکس در قالب پستی در صفحه رسمی بازی Kingdom Hearts III در توییتر تصاویر Keyblade‌های این بازی را منتشر کرد.

بازی Kingdom Hearts III که به عنوان دوازدهمین بازی سری Kingdom Hearts برای اولین بار در نمایشگاه E3 2013 معرفی شد، نهایتا پس از سال‌ها انتظار در اواخر ماه میلادی جاری در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. در این محصول کمپانی Square Enix (اسکوئر انیکس) همراه با شخصیت سورا وارد دنیا‌های مختلفی که از آثار مشهور کمپانی Disney همچون Tangled ،Big Hero 6 ،Toy Story و Monsters, Inc الهام گرفته شده‌اند، می‌شویم و با استفاده از Keyblade‌ها با دشمنان وارد نبرد خواهیم شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس تصاویر Keyblade‌های بازی Kingdom Hearts 3 را منتشر کرده است.

تصاویر منتشر شده در صفحه رسمی بازی Kingdom Hearts III در شبکه اجتماعی توییتر که فاقد هر‌گونه اسپویل داستانی هستند، در مجموع تعداد ۱۰ کی‌بلید را به نمایش گذاشته‌اند. از این تعداد ۹ کی‌بلید کاملا جدید هستند یا از طراحی تازه‌ای بهره می‌برند. تنها کی‌بلیدی که بدون تغییر باقی مانده است، کی‌بلید اصلی مجموعه Kingdom Hearts با نام Kingdom Key است. تمامی این کی‌بلید‌ها مربوط به دنیا‌های تایید شده بازی Kingdom Hearts 3 هستند که این امر را می‌توان به معنای عدم وجود دنیا‌های معرفی نشده در این بازی دانست. علاوه بر این در خرده‌فروشی موقت مربوط به بازی Kingdom Hearts III که در مرکز خرید دیزنی اسپرینگز واقع در شهر اورلندو، ایالت فلوریدا قرار دارد، نمونه واقعی تعدادی از کی‌بلید‌ها از نزدیک قابل تماشا هستند. تصاویر ۱۰ کی‌بلید بازی Kingdom Hearts 3 را در زیر مشاهده می‌کنید:

کی‌بلید‌های بازی Kingdom Hearts III

کی‌بلید‌های بازی Kingdom Hearts III

بازی Kingdom Hearts III در تاریخ ۲۹ ژانویه (۵ بهمن) در کشور ژاپن و با فاصله چهار روزه نسبت به این تاریخ در دیگر مناطق جهان روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه فروشگاه‌های آمازون، پلی استیشن و مایکروسافت اقدام به پیش‌خرید این بازی کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده