// جمعه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۶

تریلر حالت Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شد

در آستانه انتشار نسخه بتای حالت بتل رویال Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4، سازندگان اولین تریلر رسمی آن را منتشر کردند.

پس از انتشار برخی اطلاعات در چند روز اخیر، طرفداران بازی Call of Duty: Black Ops 4 همچنان منتظر اطلاعات بیشتری از حالت بتل رویال Blackout هستند. حال در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اکتیویژن (Activision) و استودیو تری آرک (Treyarch) اولین تریلر رسمی حالت Blackout را منتشر کردند.

تریلر منتشر شده ویژگی‌های این حالت بتل رویال را نشان می‌دهد که گویا تجربه این حالت هیجان زیادی را به همراه دارد. در کنار گیم پلی حالت بلک اوت همچنین قابلیت‌ها، سلاح‌ها، ,وسایل نقلیه، مناطق و دیگر پوشش‌های مختلف به نمایش گذاشته شد. همانند همیشه در انتهای مطلب می‌توانید تریلر جدید را تماشا و دانلود کنید.

حالت Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 در قالب نسخه بتا در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور ماه) برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود. بازیکنان ایکس ‌باکس وان و پی سی می‌توانند ۴ روز پس از آن در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور ماه) نسخه بتای آن را دانلود کنند و به تجربه این حالت بپردازند.

چندی پیش دیوید واندرهار، کارگردان طراحی بازی، در مصاحبه‌ای که با گیم اینفورمر داشت اطلاعاتی از این حالت را به اشتراک گذاشت. به گفته وی این حالت با حضور ۸۰ بازیکن انجام می‌شود که در آن سو شاهد بخش‌های مختلف نیز خواهیم بود. نقشه این حالت به عنوان بزرگترین نقشه سری بازی‌های کال آف دیوتی معریفی شده است که به نقل از سازندگان نقشه آن از قسمت شمالی کالیفرنیا طراحی شده است. برای اطلاع بیشتر از این حالت می‌توانید به این مطلب در زومجی مراجعه کنید.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر ماه) در دسترس کاربران PS4، Xbox One و پی سی می‌شود. با مراجعه به صفحه اختصاصی این بازی می‌توانید از خبر‌ها و تریلر‌هایی که تا به امروز از این بازی منتشر شده است با خبر شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

آیا برای دانلود نسخه بتای حالت بتل رویال بازی Black Ops 4 اقدام خواهید کرد؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده