نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

از نقشه حالت Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 به طور کامل رونمایی شد

پس از انتشار تصاویر مختلف از نقشه‌ی حالت Blackout، بالاخره از تصویر کامل آن به طور رسمی رونمایی شد.

روز گذشته در صفحه‌ رسمی توییتر بازی Call of Duty: Black Ops 4، جدیدترین ساخته‌ی استودیو تری‌آرک (Treyarch)، یک‌سری تصاویر از بخش‌های مختلف نقشه‌ی حالت Blackout بازی منتشر شد و حالا امروز درجریان تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که تصویر کامل نقشه‌ی این حالت به همراه نام تمامی مناطقش، به صورت رسمی منتشر شده است.

همانطور که پیش‌تر هم در تصاویر مذکور دیده شده بود، در نقشه‌ی بازی مناطق Firing Range، Nuketown، Verruckt، Cargo  و Turbine نقشه‌ی بازی را تشکیل خواهند داد. همچنین تاییده شده که نقشه‌هایی همچون Array و Hydro هم بخشی از مپ حالت بلک‌آوت خواهند بود و مناطقی جدید با نام‌های Rivertown، Fracking Tower،  Construction Site و Train Station هم در بازی وجود خواهند داشت و به نظر می‌رسد که علاقه‌مندان به بازی نباید از حیث محتویات نقشه‌ی حالت بلک‌آوت نگران باشند و باتوجه به DLCها و رویدادهایی برای بازی در نظر گرفته خواهد شد، تغییرات مختلفی در آن ایجاد می‌شود و هواداران بازی از نظر تنوع مپ، باید خیالشان راحت باشد.

Call of Duty: Black Ops 4 Blackout Full Map

نقشه‌ی حالت Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد و بتای حالت Blackout این بازی در تاریخ ۱۰ و ۱۴ سپتامبر (۱۹-۲۳ شهریور) به ترتیب در دسترس دارندگان پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت. در جریان تازه‌ترین اخبار منتشر شده از این بازی، مشخص شد که ۸۰ نفر به طور هم‌زمان در حالت Blackout بازی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده