// چهار شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۳

اطلاعاتی از حالت Blackout بازی COD: Black Ops 4 منتشر شد

دن بانتینگ، یکی از مدیران استودیو تری آرک، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که ۸۰ بازیکن در حالت Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 با یکدیگر رقابت می‌کنند.

از زمان معرفی بازی Call of Duty: Black Ops 4 و تایید شدن حالت بتل رویال بازی، یکی از دغدغه‌های کاربران این بود که حالت Blackout، تا سقف چند بازیکن را پشتیبانی می‌کند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی و مصاحبه‌ی دن بانتینگ، یکی از مدیران استودیو تری آرک (Treyarch)، با گیم اینفورمر، مشخص شده است که ۸۰ بازیکن در حالت Blackout بازی Call of Duty: Black Ops 4 با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دن بانتینگ در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که در ابتدا قرار بود حالت Blackout همانند سایر بازی های بتل رویال صاحب نام از ۱۰۰ بازیکن پشتیبانی کند؛ اما این رقم به دلیل مطمئن بودن از روان بودن گیم‌پلی و به وجود نیامدن مشکلات دیگر، کاهش یافت. بتای حالت Blackout بازی COD: Black Ops 4 دوشنبه هفته آینده (۱۹ شهریور ماه) آینده برای کاربران پلی استیشن 4 در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین کاربران کامپیوتر و ایکس باکس وان نیز می‌توانند از تاریخ ۲۳ شهریور ماه (۱۴ سپتامبر) بتای حالت Blackout را تجربه کنند.

نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Call of Duty: Black Ops 4 چیست؟ تا چه اندازه منتظر حالت Blackout بازی هستید؟ بازی COD: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهر ماه (۱۲ اکتبر) برای PC ،PS4 و Xbox One عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده