نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۳

لودینگ ۲۰: از جمع‌بندی نمایشگاه گیمز کام 2018 تا بهترین تریلرهای نسل هفتم

در قسمت بیستم برنامه لودینگ، به جمع‌بندی نمایشگاه گیمز کام ۲۰۱۸ پرداخته‌ایم و نگاهی به بهترین تریلرهای نسل هفتم تاریخ بازی‌ها انداخته‌ایم.

نمایشگاه گیمز کام امسال نیز چند روز پیش به پایان رسید و اخبار بسیار مهمی مانند اعلام تاریخ انتشار بازی‌هایی مانند Sekiro Shadows Die Twice و Devil May Cry 5 در این نمایشگاه اعلام شد. همچنین، بازی‌های جذاب جدیدی مانند سری Deseperados در گیمزکام ۲۰۱۸ معرفی شد و بازی‌های مهم دیگری که قرار است به زودی منتشر شوند، نمایش‌های جذاب و هیجان‌انگیزی در این نمایشگاه داشتند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم پرونده بیستمین قسمت لودینگ را به جمع‌بندی مهم‌ترین اخبار نمایشگاه اختصاص دهیم.

در ادامه لودینگ این هفته، تصمیم گرفتیم برترین تریلرهای نسل هفتم بازی‌های رایانه‌ای را در بخش تاپ فایو معرفی کنیم. در این بخش، سری زدیم به تریلرهایی که با نمایش‌هایشان تاثیرات عمیقی را بر طرفداران بازی‌های ویدیویی گذاشتند. مانند همیشه، در بخش دماسنج اخبار مهم هفته را به سبک لودینگ مرور کردیم و در بخش تازه‌ها بازی‌هایی را معرفی کردیم که در این هفته منتشر می‌شوند که در میان آنها بازی‌ PES 2019 نیز دیده می‌شود. در لودینگ این هفته نیز به رسم لودینگ‌های پیشین، نظرسنجی‌ای برگزار کردیم و نظر شما را در رابطه با مهم‌ترین اتفاق گیمزکام جویا شدیم. سخن را کوتاه کرده و شما را به تماشای لودینگ ۲۰ دعوت می‌کنیم:

بابت تاخیری که در پخش برنامه پیش آمد، از شما عذرخواهی می‌کنیم. به دلیل پخش زنده مسابقات دوتا ۲ و فشردگی بسیار زیاد این هفته برنامه به دیشب نرسید. امیدوارم از تماشای لودینگ بیستم لذت ببرید. 

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب

شما می‌توانید از طریق فرم زیر، در نظرسنجی این هفته شرکت کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده