نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۰

فصل هشتم سریال Game of Thrones نیمه اول سال 2019 پخش خواهد شد

کیسی بلویز، رئیس بخش برنامه‌های شبکه HBO، در مورد زمان انتشار فصل هشتم سریال Game of Thrones اطلاعات جدیدی را به اشتراک گذاشته است.

فیلمبرداری و تولید فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود و فصل هشتم این سریال محبوب و پر طرفدار که به ایستگاه پایانی خود رسیده، قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO به روی آنتن برود. در حاشیه تور مطبوعاتی انجمن منتقدان تلویزیون امسال، کیسی بلویز، رئیس بخش برنامه‌های شبکه HBO، در مورد فصل هشتم سریال Game of Thrones صحبت کرد و بدون اینکه اطلاعاتی از داستان آن را فاش کند، از هیجان خود در مورد فصل پایانی این سریال گفت:

من فکر نمی‌کنم که به این زودی تاریخ انتشار فصل هشتم را اعلام کنیم. بنابراین فصل هشتم این سریال در طول سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. من نمی‌خواهم بگویم که شما باید منتظر چه چیزی باشید، اما این فصل بسیار عالی است. 

Game of Thrones

زمانی که از بلویز سوال‌های زیادی در مورد زمان پخش فصل هشتم سریال Game of Thrones و اینکه در کدام سه ماهه سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد پرسیده شد، بلویز تنها تایید کرد که فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت در نیمه اول سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO به روی آنتن خواهد رفت. با این حال، او اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشت، اما قابل انتظار است که پخش فصل هشتم سریال Game of Thrones احتمالا از ماه مارس، آوریل یا جولای سال ۲۰۱۹ (از اسفند امسال تا مرداد سال آینده) آغاز خواهد شد. همچنین بلویز در مورد سریال پیش درآمد و فرعی دنیای وستروس نیز صحبت کرده است. فیلمنامه این سریال توسط جین گلدمن، نویسنده فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) نوشته شده و جرج آر آر مارتین نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهد داشت. بلویز ابراز امیدواری کرد فیلمبرداری و تولید قسمت آزمایشی (پایلوت) نسخه فرعی این سریال از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز شود. او گفت:

ما در حال حاضر جستجو و بررسی برای استخدام کارگردان و بازیگران را آغاز کرده‌ایم و امیدواریم فیلمبرداری و تولید آن را از اوایل سال جدید میلادی آغاز کنیم.

بلویز در ادامه توضیح داد مراحل توسعه و ساخت چهار پروژه دیگر شبکه HBO برای دنیای فرعی و پیش درآمد سریال Game of Thrones در حال حاضر متوقف شده و تنها فعلا تمرکز آن‌ها روی سریال گلدمن است. بلویز گفت که برخی از پروژه‌ها تنها فعلا مراحل ساخت آن‌ها متوقف شده و برخی دیگر که اطلاعاتی از آن در دسترس نیست، کاملا لغو شده است. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده