نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

تاریخ انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی Dark Souls Remasterd مشخص شد

پورت نینتندو سوییچ بازی Dark Souls Remastered مهر ماه سال جاری منتشر می‌شود.

امروز در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و با توجه به اعلامیه‌ای که دو کمپانی باندای نامکو و فرام سافتور منتشر کردند، متوجه شدیم که پورت نینتندو سوییچ نسخه‌ی ریمستر شده‌ی بازی دارک سولز قرار است در تاریخ ۱۸ و ۱۹ اکتبر (۲۶ و ۲۷ مهر) به ترتیب در ژاپن و کشورهای غربی منتشر شود. گفتنی است که در این تاریخ، آمیبوی Solaire of Astora هم عرضه خواهد شد.

سازندگان برگزاری یک سری تست شبکه‌ای برای بررسی آمادگی سرورهای بازی را تایید کرده‌اند؛ این تست‌ها پیش از انتشار بازی برگزار خواهند شد و هنوز تاریخ دقیق‌ و جزئیات مربوط به رویدادهای مذکور مشخص نشده است.

در کنار اعلام تاریخ انتشار بازی برای نینتندو سوییچ، سازندگان بازی عملکرد نسخه‌ی نینتندو سوییچ Dark Souls Remastered را با نسخه‌ی عادیِ بازی که برای پلی استیشن 3 منتشر شده بود مقایسه کردند.

بر این اساس در حالی که بازی روی پلی‌استیشن 3 با رزولوشن 720p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شد، در سوییچ و زمانی که کنسول را در حالت دستی استفاده کنید، Dark Souls Remastered با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 720p اجرا خواهد شد ولی زمانی که کنسول را در حالت متصل به تلویزیون استفاده کنید، شاهد رزولوشن 1080p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه خواهید بود. همچنین در حالی که نسخه PS3 بازی از نهایتا چهار بازیکن در بخش چندنفره پشتیبانی می‌کرد، نسخه سوییچ ریمستر بازی قرار است تا از ۷ نفر پشتیبانی کند. ریمستر دارک سولز روی نینتندو سوییچ همچنین شامل تمام بسته‌های الحاقی بازی نیز خواهد بود.

Dark Souls Remastered Nintendo Switch

باکس آرت نسخه‌ی سوییچ بازی

نسخه‌ی ریمستر شده‌ی بازی دارک سولز را هم‌اکنون می‌توانید روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی تجربه کنید. این بازی در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۸.۵ را کسب کرد و خلاصه‌ی آن بدین شرح است:

Dark Souls Remastered شاید بهترین ریمستر نسل هشتم نباشد، اما یکی از بهترین بازی‌های نسل هفتم را با نرخ فریمی کاملا ثابت و رزولوشنی بهتر ارایه می‌دهد. چه این بازی را بارها تمام کرده باشید و چه برای اولین بار است که می‌خواهید پا به دنیای بازی بگذارید، Dark Souls Remastered یکی از بهترین انتخاب‌ها در میان بازی‌های ریمستر شده نسل هشتم است.

پورت Nintendo Switch این بازی در تاریخ ۱۸ و ۱۹ اکتبر (۲۶ و ۲۷ مهر) به ترتیب در ژاپن و کشورهای غربی منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده