// شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۶

حالت جدید Heist به بازی Call of Duty: Black Ops 4 اضافه شد

استودیو Treyarch در جریان مرحله دوم فاز آزمایشی بازی Call of Duty: Black Ops 4، حالت جدیدی به نام Heist را در دسترس بازیکنان قرار داد.

اولین نسخه بتای بازی Call of Duty: Black Ops 4 چندی پیش منتشر شد و در کنار ۴ حالت همیشگی این مجموعه، شاهد بخش جدیدی به نام Control بودیم. همچنین پس از اتمام مرحله اول نسخه آزمایشی سازندگان در جریان اخبار بازی اعلام کردند که فاز دوم بتای این بازی شامل محتویات جدیدی می‌شود. حال استودیو تری آرک (Treyarch) از اضافه شدن حالت جدیدی در این بازی خبر داده است.

حالت جدید بازی Call of Duty: Black Ops 4 با نام Heist معرفی شده است و به نقل از سازندگان یکی از بزرگترین تغییرات را در مجموعه Call of Duty رقم زده است. در حالی که شخصی‌ سازی کلاس‌ها در این حالت در دسترس نیست، بازیکنان بخش جدید را با یک کلت و پول داخل بازی آغاز می‌کنند. بازیکنان در جریان بازی با کشتن نفرات دیگر به جمع‌آوری پول می‌پردازند تا از این طریق بتوانند مهارت‌ها و تجهیزات خود نظیر آرمور، سلاح و دیگر موارد را ارتقا دهند. دو تیم پنج نفره در محیط این بازی حضور پیدا می‌کنند و به دنبال پول کیفی که به طور انتخابی در محیط بازی پنهان شده است، می‌روند. هر یک از تیم‌هایی که بتواند کیف پول را پیدا کند یا اینکه تیم حریف را از بین ببرد پیروز از میدان نبرد خارج می‌شود.

black ops 4

حالت Heist بازی Call of Duty: Black Ops 4 هم اکنون از طریق فاز آزمایشی (بتا)‌ و بخش چندنفره آنلاین برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی در دسترس است. نسخه نهایی این بازی نیز برای عرضه در تاریخ تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) برنامه‌ریزی شده است و کسانی که این محصول را خریداری کنند می‌توانند نسخه بتای این بازی را تجربه کنند.

بتای بازی بلک آپس 4 در زومجی مورد بررسی قرار گرفت که می‌توانید با مراجعه به این مطلب نگاهی به آن بیندازید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

در واقع اگر این نسخه را در کنار Black Ops 3 قرار دهیم، متوجه خواهیم شد که به جز یک سری جزییات مثل حذف شدن امکان انجام دادن حرکاتی مثل پرش‌های بلند یا راه رفتن روی دیوار یا حذف شدن احیای خودکار سلامتی، باقی موارد شباهت خیلی زیادی به Black Ops 3 دارند. درست است که بازی حتی در شرایط فعلی هم می‌تواند بازیکنان و طرفداران مجموعه را راضی نگه دارد، ولی به شخصه از پیشرفت و نوآوری بیش‌تر در بخش چندنفره بازی استقبال می‌کردم. 

اخبار و تریلر‌های زیادی تا به امروز از این بازی منتشر شده است برای اطلاع از آنها می‌توانید به صفحه اختصاصی Call of Duty: Black Ops 4 در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده