نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۰

دیزنی، جیمز گان را از کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 اخراج کرد

در یک تصمیم غافلگیر کننده، دیزنی جیمز گان را به‌خاطر انتشار توییت‌های توهین آمیز از کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 اخراج کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) اخراج شد. پس از اینکه گان توییت‌هایی جنجالی را منتشر کرد، باعث شد تا برخی از افراد توییت‌های قدیمی مشابه و جنجالی دیگر گان را منتشر کنند که باعث اتهامات مشکلات اخلاقی نسبت به او شد. پس از آن گان که یکی از منتقدان سر سخت دونالد ترامپ است و به گفته خودش این توییت‌ها خطاب به او بوده است، تصمیم به ترک توییتر گرفت و به‌زودی اکانت خود را حذف خواهد کرد. او پیش از این تصمیم گفت:

بسیاری از افرادی که از شروع کارم من را دنبال می‌کنند، می‌دانند که من فیلم‌هایی ساختم که در آن شوخی‌های تحریک آمیز، ظالمانه و تابو شکن گفته‌ام. بنابراین همانطور که من بارها در محافل عمومی بحث کرده‌ام و به عنوان یک توسعه‌دهنده، این کار و طنز من است.

James Gunn in Guardians Of The Galaxy

پس از آن والت دیزنی از اخراج و قطع همکاری با جیمز گان خبر داد و بنابراین او دیگر قرار نیست کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 را بر عهده داشته باشد. دیزنی دلیل اخراج گان را انتشار توییت‌های توهین آمیز که برخلاف ارزش‌های آن است، عنوان کرده و پس از آن تصمیم به قطع همکاری با او گرفته است. دیزنی در بیانیه منتشر شده گفت:

نگرش‌ها و اظهارات جیمز که در توییتر او یافته شده است، غیر قابل دفاع و متناقض با ارزش‌های استودیوی ما است و ما تصمیم به قطع همکاری با او گرفتیم.

در حال حاضر مارول استودیو هیچ واکنشی به این خبر نداشته است. همچنین گان نوشتن پیش نویس اولیه فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 را به پایان رسانده و احتمالا کار نوشتن آن را به پایان خواهد رساند. فیلمبرداری و تولید این فیلم نیز برای شروع از اوایل سال ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده و این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود. با این حال، مشخص نیست که این اتفاق چه تاثیری را روی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 خواهد گذاشت. قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy بیش از از ۷۷۳ میلیون دلار و قسمت دوم این فیلم بیش از ۸۶۳ میلیون دلار در گیشه فروخته‌ بود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده