نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱

اولین پیش نویس فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 آماده شد

جیمز گان با انتشار تصویری از پایان نوشتن پیش نویس اولین فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 خبر داد.

روز گذشته بود که کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در مصاحبه با کولایدر گفت که جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، در آستانه به پایان رساندن نوشتن اولین پیش نویس فیلمنامه قسمت سوم این مجموعه است و به‌زودی این فیلم وارد مراحل پیش از تولید برای شروع فیلمبرداری در اوایل سال ۲۰۱۹ خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کار نوشتن اولین پیش نویس فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) به پایان رسیده است. جیمز گان، کارگردان و نویسنده این فیلم، با انتشار تصویری از به پایان رسیدن کار نوشتن اولین پیش‌نویس فیلمنامه این فیلم مورد انتظار خبر داده است. در این تصویر، اولین صفحه فیلمنامه این فیلم دیده می‌شود که گان در توصیف آن گفته که این فیلمنامه بخشی از قلب و وجود او است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Guardians of the Galaxy Vol. 3

بدین ترتیب فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 می‌تواند به‌زوی وارد مراحل پیش از تولید شود. در حال حاضر تنها می‌دانیم که اتفاقات این فیلم قرار است پس از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) و دنباله آن جریان داشته باشد و همچنین تاکنون بازگشت هیچ یک از بازیگران در این فیلم رسما تایید نشده است. علاوه بر این، گان پیش از این گفته بود شخصیت آدام وارلاک ممکن است در این فیلم حضور داشته باشد؛ اما هنوز حضور یا عدم حضور این شخصیت در قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy مشخص نیست.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود و مدتی پیش گان اشاره کرده که قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy قرار است در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) به روی پرده‌های سینما برود، اما مارول استودیو هنوز تاریخ اکران این فیلم را رسما تایید و اعلام نکرده است. با این حال، فایگی نیز به‌تازگی تایید کرده که فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 اولین فیلم دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۲۰ خواهد بود، اما از اعلام تاریخ دقیق آن خودداری کرد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده