نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 احتمالا در سال 2020 اکران خواهد شد

براساس توییت جدید جدید جیمز گان، به احتمال زیاد قسمت سوم سری فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) در سال ۲۰۲۰ در سینماها اکران خواهد شد.

اگرچه استودیو مارول هنوز هیچ بیانیه‌ رسمی‌ای در خصوص زمان اکران قسمت سوم سری فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) منتشر نکرده است، اما در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در طی یک جلسه پرسش و پاسخی توییتری، جیمز گان کارگردان این مجموعه آثار ،اعلام کرد که ما می‌توانیم انتظار اکران فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان قسمت سوم) را در سال ۲۰۲۰ داشته باشیم.

طرفدارانی که اخبار مختلف این دنیای فضایی را دنبال می‌کنند، حتما خبر دارند که استودیو مارول و جیمز گان تقریبا چند وقتی است که کار ساخت و توسعه قسمت سوم فیلم نگهبانان کهکشان را کلید زده‌اند و روز به روز کار را جلوتر می‌برند. با این حال در طی این مدت هیچکس نه هیچ جزئیاتی را منتشر کرده بود و نه تاریخ اکران احتمالی را اعلام کرده بود. اما جیمز گان که کارگردانی دو قسمت پیشین این مجموعه را برعهده داشت، در جدیدترین گفتگویی که با طرفداران خود در توییتر برگزار کرده بود، ایده‌هایی درباره اینکه چه زمانی ما می‌توانیم انتظار اکران این اثر و تماشای این تیم بین کهکشانی که قرار است باری دیگر بعد از فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بینهایت) با یکدیگر متحد شده و به سراغ یک ماجراجویی جدید و هیجان‌انگیز بروند، داشته باشیم.

در طی این پرسش و پاسخ توییتری طرفداران با جیمز گان، او در صحبت‌های خود اینگونه بیان کرد که ما می‌توانیم این انتظار را داشته باشیم که در تاریخی نامعلوم در سال ۲۰۲۰، سومین قسمت فیلم Guardians of the Galaxy روی پرده سینماها به اکران دربیاید. اگرچه او فقط سال را اعلام کرد و هیچگونه تاریخ دقیقی را به طرفداران نداد، اما انتظار می‌رود که این فیلم برای اکران در یکی از سه تاریخ ۱ می (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹)، ۷ آگوست (۱۷ مرداد ۱۳۹۹) و ۶ نوامبر (۱۶ آبان ۱۳۹۹) تنظیم شده باشد البته هر لحظه ممکن است شرایطی رخ دهد و تاریخ دقیق آن جابه‌جا شود. با این حال، اگرچه استودیو مارول هنوز هیچگونه بیانیه‌ی رسمی‌ای در این خصوص منتشر نکرده، اما می‌توانیم انتظار این را داشته باشیم و تصور کنیم که در نهایت، یکی از این تاریخ‌ها برای اکران انتخاب شود.

همچنین گان در میان صحبت‌های خود اعلام کرد که قراردادهای امضا شده بین کمپانی دیزنی و کمپانی فاکس قرن بیست و یکم و همچنین خریده شدن برخی اموال فاکس توسط دیزنی، برنامه‌هایی که او برای سومین اثر خود دارد را تغییر نخواهد داد و او همچنان طبق برنامه کارهای خود را خواهد کرد. جیمز گان در میان حرف‌های مختلف خود تنها جزئیاتی که درباره فیلم نگهبانان کهکشان قسمت سوم عنوان کرد این بود که در این قسمت یاندو زنده نشده و بازنخواهد گشت؛ حداقل تا زمانی که این پروژه زیر نظر او پیش برود. به نظر گان باید مرگ او یک معنا و مفهومی داشته و تغییری در روند داستان ایجاد کند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده