// جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

طرح جلد بازی Super Smash Bros. Ultimate مشخص شد [E3 2018]

کمپانی نینتندو از طرح جلد بازی Super Smash Bros. Ultimate برای نینتندو سوییچ رونمایی کرد.

یکی از وقایع هیجان‌انگیز کنفرانس نینتندو در جریان رویداد E3 2018 مربوط به معرفی رسمی بازی Super Smash Bros. Ultimate می‌شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان از طرح جلد این بازی مبارزه‌ای نیز رونمایی کردند که از طراحی جذابی نیز برخوردار است. در ادامه می‌توانید عکس جلد بازی Super Smash Bros. Ultimate را مشاهده کنید.

super smash bros ultimate

در حالی که امکان حضور تمامی کاراکتر‌ها روی جلد امکان‌پذیر نبود اما نینتندو سعی کرده است که شخصیت‌های محبوب و دوست‌داشتنی را روی کاور این بازی به نمایش بگذارد. با نگاهی کوتاه در مرحله اول شاهد ماریو و زلدا هستید که در کنار دیگر کاراکتر‌ها همچون کربی، آیس کلایمبرز، شاهزاده پیچ و ساموس آران از سری Metroid و غیره دیده می‌شوند.

یکی از خبر‌هایی که در رویداد E3 2018 منتشر شد مربوط به حضور تمامی کاراکتر‌های سری اسمش بروز در بازی Super Smash Bros. Ultimate می‌شود. اما سازندگان اعلام کردند که پس از عرضه بازی تمامی کاراکتر‌ها در دسترس نخواهند بود و شاید تعداد آنها از نسخه نینتندو 64 این بازی نیز کمتر باشد. گفتنی است که این کاراکتر‌ها با گذر زمان با آپدیت‌های مختلف به بازی اضافه خواهند شد.

در حالی که بیشتر کاراکترهای یاد شده در نسخه‌های قبلی دیده شده‌اند اما باید بدانید که شاهد تغییر مکانیزم‌های جدیدی در بازی خواهیم بود. با توجه به بازی Breath of the Wild لینک در Super Smash Bros. Ultimate این قابلیت را دارد که در زمان دلخواه خود بمب‌ها را منفجر کند. حرکات تمام کننده یا همان Final Smashها حال تاثیر بیشتری در این نسخه خواهد داشت. همچنین برخی از کاراکتر‌ها دچار تغییرات ظاهری می‌شوند؛ طوری که Wii U Trainer از چهره جدیدی برخوردار خواهد بود.

بازی Super Smash Bros. Ultimate حال میزبان دو کاراکتر جدید خواهد بود که در نسخه‌های پیشین حضور نداشته‌اند. کاراکتر اینکینگ از سری Splatoon در کنار Ridley، دشمن Samus Aran از سری متروید، در نسخه جدید قابل بازی خواهد بود. بازی Super Smash Bros. Ultimate در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذرماه) به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. از آنجا که تمامی بازیکنان ورزش‌های الکترونیک و حرفه‌ای این سری با کنترلر‌های GameCube این بازی را تجربه کرده‌اند و این گیم‌پد به عنوان کنترلر رسمی این بازی شناخته می‌شود، این گیم‌پد با نینتندو سوییچ سازگاری خواهد داشت. همچنین باید بدانید که نینتندو سوییچ تمامی مجسمه‌های قبلی آمیبو (Amiibo) سری Super Smash Bros را نیز پشتیبانی خواهد کرد.

اگر برای اولین بار است که نام بازی Super Smash Bros به گوشتان می‌خورد باید بدانید که این سری در سبک مبارزه‌ای طراحی شده است و از اهمیت بسیار بالایی در ورز‌ش‌های الکترونیکی یا همان eSports برخوردار است. در حالی که طی سالیان سوپر اسمش بروز از امتیازات بالایی در متاکریتیک بهره‌مند بوده است، این سری سال آینده جشن ۲۰ سالگی خود را خواهد گرفت.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده