// جمعه, ۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

زمان پخش مسابقات Street Fighter V؛ کپکام پرو تور - Combo Breaker 2018

زمان پخش استریم و برگزاری چهارمین مسابقات Premier رویداد Capcom Pro Tour یعنی Combo Breaker 2018 برای بازی Street Fighter V مشخص شد.

کپکام دو مسابقه Premier در ماه مه برای رویداد Capcom Pro Tour 2018 در نظر گرفته بود که چند روز پیش یکی از آنها یعنی Stunfest را در جریان اخبار مسابقات در زومجی پوشش دادیم. مسابقه مهم دیگری که از آن می‌توان به عنوان یکی از رویداد‌های مهم Street Fighter V یاد کرد Combo Breaker 2018 است.

مسابقات Combo Breaker در شهر شیکاگو از امروز به مدت سه روز برگزار می‌شود و تقریبا می‌توان گفت تمامی بازیکنان مطرح رشته استریت فایتر در آن ثبت‌نام کرده‌اند. بازیکنان قدرتمندی از ژاپن، تایوان، سنگاپور، نروژ، مکزیک، ایالات متحده و دیگر نقاط در این مسابقات حضور پیدا کرده‌اند. از بازیکنان قدیمی همچون دایگو، توکیدو و اینفیلتریشن گرفته تا قهرمانان کپکام کاپ یعنی مناردی و ناکل‌دو در جریان این مسابقات به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

گفتنی است که در مسابقه پیشین تعداد حدودا ۳۰۰ نفر در مسابقات شرکت کردند، اما در حال حاضر در هنگام نگارش این خبر تعداد ۶۸۷ نفر در مسابقه Combo Breaker 2018 ثبت‌نام کرده‌اند. بازی‌های مقدماتی اولیه کامبو بریکر امشب ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران از کانال‌های کپکام فایترز پخش می‌شود. در ادامه می‌توانید از لینک‌های یاد شده به کانال مربوطه مراجعه کنید و به رایگان مسابقات را استریم کنید. 

برای اطلاع از براکت‌ها و بازیکنان حاضر در آن می‌توانید به صفحه Combo Breaker 2018 در وب‌سایت SmashGG مراجعه کنید. در ادامه همچنین می‌توانید جدول ۱۰ بازیکن برتر مسابقات کپکام پرو تور را مشاهده کنید و در حالی که بازیکنان و کاراکترهای‌شان را مشاهده می‌کنید، نگاهی نیز به امتیازات آن‌ها بیندازید.

capcom pro tour

برای اطلاع از گزارش این مسابقات می‌توانید به صفحه اختصاصی کپکام پرو تور در زومجی مراجعه کنید. گفتنی است که رشته Street Fighter در برنامه اختصاصی زومجی یعنی لودینگ توانست جزو ۵ رشته برتر ورزش‌های الکترونیک باشد. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر رسمی مسابقات کپکام پرو تور را تماشا کنید و در انتها به مسابقات پیش رو نیز نگاهی بیندازید.

نظرات خود را در مورد مسابقات Street Fighter V با زومجی در میان بگذارید و به نظر شما چه کسی می‌تواند مقام اول را در این رویداد کسب کند؟


منبع zoomg
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده