نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

فیلمنامه فیلم X-23 در دست نوشتن است

جیمز منگولد، کارگردان فیلم Logan تایید کرد که در حال نوشتن فیلمنامه یک فیلم فرعی بر اساس این فیلم و با محوریت شخصیت X-23 است.

پس از موفقیت فیلم لوگان (Logan) جای تعجب نیست که سازندگان این فیلم به دنبال ادامه دادن آن باشند. با این حال، پس از بازنشستگی هیو جکمن از بازی در نقش لوگان/ولورین، چه کسی می‌تواند جای او را بگیرد؟ حال جیمز منگولد، کارگردان فیلم Logan تایید کرده که در حال نوشتن فیلمنامه یک فیلم فرعی بر اساس این فیلم و با محوریت شخصیت لورا، ملقب به X-23 است. منگولد در مصاحبه با وب‌سایت هالیوود ریپورتر که هاچ پارکر و هیو جکمن نیز حضور داشتند، گفت که موفقیت فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) باعث شده است تا او به ساخت فیلمی بر اساس شخصیت X-23 امیدوار شود. او گفت:

موفقیت پتی جنکینز تنها باعث شد که استودیوها کمتر از ساخت فیلمی با محوریت یک شخصیت زن بترسند. هرقدر فیلم‌هایی که با محوریت شخصیت زن ساخته می‌شوند موفق‌تر باشند، فضای بیشتری برای ساخت فیلمی با محوریت شخصیت زن فراهم خواهد شد. ما در اینجا یک شخصیت زن داریم که قرار است شخصیت اصلی فیلم باشد و این باورنکردنی است و حال قرار است ما با او چه کاری انجام بدهیم؟ اینجا جایی است که ما در حال حاضر یک فیلمنامه از لورا در اختیار داریم و این رویای ما است. 

X-23 in Logan Movie

با این حال، حتی اگر این یک رویا باشد، اما وجود یک فیلمنامه برای ساخت یک فیلم بر اساس شخصیت X-23 می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. این شخصیت اولین بار با بازی دافنه کین، در فیلم Logan معرفی شد و در پایان این فیلم به اندازه کافی فضا برای ساخت ادامه ماجراجویی این شخصیت ایجاد شده است. هرچند کمی بعید به نظر می‌رسد، اما طرفداران دوست دارند که اتفاقات فیلم X-23 در دنیای اصلی مردان ایکس (X-Men) جریان داشته باشد و شاهد حضور این شخصیت در فیلم‌های دیگر این مجموعه مانند فیلم X-Force (ایکس-فورس) نیز باشند.

با این حال، هنوز خیلی زود است که در مورد فیلم X-23 صحبت کنیم و به نظر می‌رسد که کمپانی فاکس قرن بیستم هنوز کاملا متقاعد نشده است که دستور ساخت فیلمی بر اساس این شخصیت را صادر کند. همچنین هنوز بازگشت یا عدم بازگشت دافنه کین برای بازی در نقش X-23 نیز مشخص نیست. نظر شما در مورد ساخت فیلمی با محوریت شخصیت X-23 چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده