نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

بودجه بازی رومیزی Crusader Kings از کیک استارتر تامین شد

کمپین کیک‌استارتر بازی رومیزی Crusader Kings اخیرا آغاز شد و این محصول خیلی سریع توانست بودجه مورد نیازش را به دست بیاورد.

Crusader Kings یک بازی استراتژیک محصول کمپانی پارادوکس است که تا به امروز چند نسخه و تعداد زیادی DLC با محوریت آن منتشر شده است و برای افرادی که به بازی‌های استراتژیک نسبتا پیچیده علاقه دارند، این مجموعه یکی از بهترین آثار موجود به حساب می‌آید. کمپانی پارادوکس در چند وقت اخیر بسیار فعال بوده است و شاهد معرفی DLC جدید این بازی و حتی یک بازی استراتژیک کاملا جدید با نام Imperator از طرف آن‌ها بودیم. اما یکی دیگر از اخبار جالب پیرامون محصولات این کمپانی، معرفی بازی رومیزی Crusader Kings توسط آن‌ها بود که از قضا خیلی زود توانست بودجه مورنیازش را از طریق یک کمپین کیک استارتر به دست بیاورد. 

به طور دقیق‌تر، هدف اولیه این بازی رومیزی کسب تقریبا ۵۷ هزار دلار از طریق کیک استارتر بود که این رقم، خیلی زود جمع‌آوری شد و در زمان نوشتن این مطلب، در حالی که هنوز ۲۹ روز تا پایان کمپین مذکور باقی مانده است، بودجه جمع‌آوری شده به ۱۶۳ هزار دلار رسیده است. 

طبق اعلام کمپانی پارادوکس در صفحه کیک استارتر، در بازی رومیزی Crusader Kings سه تا پنج بازیکن می‌توانند در کنار هم سرگرم شوند و با کنترل حکومت‌های دوران قرون وسطای اروپا، آن‌ها را به سمت شکوه و پیروزی یا شکست و نابودی هدایت کنند. به هر حال با توجه به سابقه پارادوکس در توسعه بازی‌های استراتژیک می‌توان امیدوار بود که بازی رومیزی Crusader Kings هم به یک اثر با‌کیفیت و جذاب تبدیل شود. 

در صورتی که از علاقه‌مندان به بازی‌های رومیزی هستید، زوم‌کست پنج بازی رومیزی برتر را که اخیرا در زومجی تدارک دیده بودیم، از دست ندهید. شما همچنین با مراجعه به صفحه بازی رومیزی زومجی می‌توانید معرفی بازی‌های مختلف اینچنینی را بخوانید. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده