نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱

زوم کست: بهترین بازی های رومیزی که گیمرها باید تجربه کنند

در جدیدترین زوم‌کست زومجی، به سراغ بازی‌های رومیزی رفته‌ایم و بهترین بازی‌های رومیزی را که گیمرها باید تجربه کنند، معرفی کرده‌ایم.

بازی های رومیزی همیشه دارای طرفداران خاص خود بوده‌اند و حتی سال‌ها پیش از بازی‌های ویدیویی، یکی از اصلی‌ترین سرگرمی‌های نردها و گیک‌ها محسوب می‌شدند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید بسیاری از مکانیک‌های اصلی بازی‌های ویدیویی فعلی، با الهام از مکانیک‌های بازی‌های رومیزی ساخته شده‌اند و این نوع بازی‌ها به قدری اهمیت دارند که اکثر بازی‌سازان بزرگ به علاقمندانی که می‌خواهند بازی بسازند، پیشنهاد می‌کنند که تا می‌توانند بازی‌های رومیزی بازی کنند و با مکانیک‌های آنها آشنا شوند تا موفق شوند به یک طراح و بازی‌ساز خوب تبدیل شوند.

به دلیل اهمیت این نوع بازی‌ها و این نکته که شاید بازی‌های رومیزی در ایران کمتر شناخته شده باشند، در یکی دیگر از زوم‌کست‌های زومجی، به سراغ این بازی‌ها رفتیم و در کنار امیر سلامتی، یکی از موسسین و اعضای وب‌سایت رومیز، وب‌سایت تخصصی بازی‌های رومیزی، ۵ بازی را به شما معرفی کرده‌ایم که اگر گیمر هستید، نباید فرصت تجربه آنها را از دست بدهید. انتخاب پنج بازی از میان خیل عظیم بازی‌های رومیزی، کار بسیار دشواری است و به همین دلیل، تصمیم گرفتیم برای پنج ژانر مبارزه‌ای، مسابقه‌ای، شوتر اول شخص، استراتژی و بازی‌های زامبی محور یک بازی را انتخاب و معرفی کنیم. در این زوم‌کست می‌توانید با بازی های رومیزی Yomi، بازی رومیزی Flamme Rouge، بازی رومیزی Scythe، بازی رومیزی Adrenaline و بازی رومیزی Dead Of Winter آشنا شوید. از شما دعوت می‌کنیم تا با این زوم‌کست جذاب همراه باشید:

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده