// جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۱

ویدیو کامل بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر شد

همانطور که اسکوئر انیکس وعده داده بود، بازی Shadow of the Toomb Raider به صورت کامل معرفی شد.

چند ماهی بود که اخباری حول بازی Shadow of Tomb Raider می‌چرخید و کاربران مختلف با بررسی فایل‌های متفاوتی سعی داشتند وجود این بازی را تایید کنند تا اینکه کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)، ناشر بازی Shadow of the Tomb Raider، با انتشار یک ویدیو کوتاه این بازی را رسما معرفی و اعلام کرد که Shadow of the Tomb Raider، در تاریخ هفت اردیبهشت ماه، اطلاعات بیشتری از بازی منتشر خواهد شد.

همچنین در ادامه با انتشار یک عکس، اطلاعاتی جزئی از سومین نسخه منتشر شد. اسکوئر انیکس در جریان ارائه اطلاعات جزئی‌اش در مورد Shadow of the Tomb Raider گفته بود:

همراه با لاراکرافت، لحظاتی را تجربه کنید که Tomb Raider بودن او را تعریف می‌کنند. بازی Shadow Of The Tomb Raider، سومین و آخرین قسمت از سه‌گانه‌‌ای قهرمانانه است که به ریشه‌های لاراکرافت می‌پردازد. هواداران برای اینکه بازی را زودتر تجربه کنند و با توسعه‌دهندگان در یکی از سه رویداد منحصر به فردی که در آمریکا برگزار می‌شود دیدار کنند، می‌توانند به سایت رسمی این بازی سر بزنند.

حال روز موعود فرا رسیده است و کمپانی اسکوئر انیکس ویدیو کامل معرفی بازی Shadow of the Tomb Raider را منتشر کرد. در جریان ویدیو منتشر شده شاهد لارا کرافت هستیم که این بار پخته‌تر و حرفه‌ای‌تر از گذشته پا به صحنه گذاشته است و قصد دارد به یک معبد برسد که ظاهرا سران معبد در حال قربانی کردن یک انسان هستند. در این راه لارا کرافت با دشمنان خود مواجه می‌شود که به صورت مخفی کاری آن‌ها را از بین می‌برد.

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده را در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی Shadow of the Tomb Raider در تاریخ تاریخ ۲۳ شهریور برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه خواهد شد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده