نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۰

تریلر جدید The Crew 2 پرواز هواپیمای زیوکو را نمایش می‌دهد

کمپانی یوبیسافت تریلر جدیدی از بازی The Crew 2 منتشر کرد که هواپیمای زیوکو اج ۵۴۰ را در حال پرواز به نمایش در می‌آورد.

بازی The Crew 2 نه‌تنها امکان گردش در جاده‌ها را برای بازیکنان فراهم می‌کند، بلکه بازیکنان می‌توانند بر فراز آسمان‌ها هم به سیاحت بپردازند. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Ubisoft تریلر جدیدی از سری ویدیوهای Motorsports Vehicle منتشر ساخته است که هواپیمای زیوکو اج ۵۴۰ را در حال پرواز به تصویر می‌کشد.

کمپانی یوبیسافت همکاری تازه‌ای با کمپانی Zivko Aeronautics آغاز کرده است تا این هواپیمای قرمز و آبی رنگ را به بازی The Crew 2 آورد و از این طریق تجربه جذاب و خاطره‌انگیزی را برای بازیکنان رقم بزند. یوبی سافت چندی قبل تریلر دیگری از بازی The Crew 2 منتشر کرده بود که خودرو مگان آر اس مدل ۲۰۱۸ و نمای زیبایی از مسیر ساحلی ونیز را به نمایش در آورد.

بازی The Crew 2 در ابتدا قرار بود تا در تاریخ بیست‌و‌پنجم اسفندماه (۱۶ مارس) منتشر شود، اما یوبیسافت چندی قبل از تاخیر بازی خبر داد. اندکی بعد کمپانی یوبیسافت اعلام کرد که بازی The Crew 2 در تاریخ هشتم تیرماه (۲۹ ژوئن) عرضه خواهد شد و با انتشار تریلر جدیدی جزئیات بیشتری را از نسخه ویژه Motor Edition بازی به اشتراک گذاشت که شامل بازی The Crew Gold Edition، سیزن پس، بسته Motorsports Deluxe، پلاک مخصوص و موارد دیگری است.

بازی The Crew 2 برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. همچنین کسانی که اقدام به پیش خرید بازی کنند، بسته Legendary Motors را دریافت خواهند کرد که شامل اتومبیل Mercedes-AMG C 63 Touring Car مدل ۲۰۱۶ و موتور Harley-Davidson Iron 883 مدل ۲۰۱۸ است.

شما می‌توانید تریلر جدید بازی The Crew 2 را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده