// دوشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر بازی The Crew 2 با محوریت خودرو Megane R.S. 2018

جدیدترین تریلر بازی The Crew 2 ضمن نمایش خودرو جدید رنو مگان R.S. 2018، بخش‌هایی کوچکی از محیط بازی را هم نشان می‌دهد.

کمپانی یوبی سافت که چند با بازی اخیرش نشان داده این بازی‌ساز قدیمی حسابی به روزهای اوج خودش بازگشته است، در حال حاضر یک پروژه بزرگ دیگر نیز در حال توسعه دارد که کمی بیشتر از دو ماه تا انتشار رسمی آن فاصله داریم. با اینکه بازی The Crew که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد چندان موفقیت چشمگیر کسب نکرد، اما یوبیسافت با معرفی بازی The Crew 2 نشان داد که گویا هنوز هم چیزی برای ارائه کردن در جهان وسیع این بازی ماشین سواری دارد. پس از تریلرهای قبلی بازی که به گستردگی وسایل نقلیه آن اشاره داشتند و همچنین پس از عرضه تریلری در ارتباط با موتورهای هارلی دیویدسون و همکاری این کمپانی با سازندگان بازی، حالا جدیدترین تریلر The Crew 2 ما را با خودرو Megane R.S. 2018 در بازی آشنا می‌سازد و رسما همکاری شرکت رنو با Ubisoft را نیز در توسعه این اثر تایید می‌کند.

بر اساس اطلاعاتی که در سایت بازی منتشر شده، خودرو مگان آر اس 2018 یکی از ماشین‌هایی است که فرمان‌پذیری فوق‌العاده‌ای خواهد داشت و با موتور توربوشارژ ۲۸۰ اسب‌بخاری‌اش، ضمن حفظ سرعت بالای خود، ثبات قابل‌توجهی در پیچ و خم‌های مسیر از خود نشان می‌دهد. با اینکه بیشتر بخش‌های تریلر به نمایش دو خودرو مگان در حین رقابت با یکدیگر می‌پردازد، اما در پایان نمای زیبایی از یک مسیر ساحلی هم نمایش داده می‌شود که احتمالا به خوبی ثابت می‌کند بازی The Crew 2 بزرگ‌ترین نقطه قوت نسخه پیشین خود را که تنوع بالا در محیط‌های بازی بود، حفظ کرده است.

دانلود از آپارات

بازی The Crew 2 در تاریخ ۸ تیر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود و اگر از اعضای طلایی یوبی‌سافت استور باشید، می‌توانید سه روز زودتر بازی را تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده