// یکشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

تریلر جدید بازی The Crew 2 با محوریت موتور هارلی دیویدسون

یوبی سافت با انتشار تریلری جدید از بازی The Crew 2 و با تمرکز روی موتور Iron 883، تایید کرد که موتورهای برند هارلی دیویدسون در بازی حضور خواهند داشت.

همانند سری بازی‌های Watch Dogs و The Division، فرنچایز The Crew هم جزو مجموعه‌های جدید و نوپای یوبیسافت محسوب می‌شود که در حال حاضر دومین نسخه از آن توسط استودیو Ivory Tower در حال توسعه است و تابستان سال آینده عرضه خواهد شد. بازی The Crew 2 همانند نسخه قبلی خود قرار است در نقشه‌ای به وسعت کشور آمریکا جریان داشته باشد، اما این بار دسته‌های متنوع‌تری از وسایل نقلیه و مسابقات را شامل می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به مسابقات با قایق‌ها و هواپیما‌ها اشاره کرد.

با این حال، هنوز هم رقابت‌های زمینی و خیابانی هسته اصلی بازی هستند و همچون نسخه اول، در The Crew 2 نیز شاهد حضور موتورسیکلت‌های متنوعی خواهیم بود؛ از جمله برند معروف Harley-Davidson که تریلر جدید بازی هم حول معرفی موتور سیکلت Iron 883 از همین کمپانی منتشر شده است. در این تریلر که به نوعی ما را به یاد سریال پرطرفدار Sons of Anarchy هم می‌اندازد، شاهد حضور دسته‌ای از موتورسواران در سطح شهر هستیم و در نماهای مختلف ویدیو نیز تمام بخش‌های موتور Iron 883 به نمایش درمی‌آید که برای طرفداران هارلی دیویدسون می‌تواند خبر خوشحال‌کننده‌ای باشد.

دانلود از آپارات

موتور آیرون 883 برای کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده باشند، زودتر از موعد در دسترس قرار می‌گیرد و همچنین اگر نسخه گلد ادیشن The Crew 2 را تهیه کنید، می‌توانید سه روز زودتر از عرضه رسمی، یعنی در تاریخ ۵ تیر بازی را تجربه کنید. پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر، پلتفرم‌های مقصد ریسینگ جدید یوبی سافت خواهد بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده