نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

تریلر جدید God of War تبر جدید کریتوس را به نمایش در می‌آورد

کمپانی سونی تریلر جدیدی از بازی مورد انتظار God of War منتشر کرد که سلاح جدید کریتوس را مورد بررسی قرار می‌دهد.

به سرعت در حال نزدیک شدن به زمان انتشار یکی از بزرگترین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 4 یعنی بازی God of War هستیم و حال در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی سونی ویدیو جدیدی از این بازی اکشن منتشر کرده است که در آن توسعه‌دهندگان اطلاعات بیشتری از سلاح جدید کریتوس به اشتراک می‌گذارند.  

توسعه‌دهندگان در ویدیو جدید درباره جایگزین کردن تبر به جای تیغه‌های نمادین کریتوس توضیح می‌دهند

در بازی جدید God of War تغییرات زیادی به وجود آمده و به جای دنیای تکراری یونان به سراغ دنیای نورس و اساطیر اسکاندیناوی می‌رویم و داستان کریتوس و پسرش آترئوس را دنیال می‌کنیم. تفاوت بزرگ دیگر این بازی با بازی‌های قبلی این مجموعه به سلاح کریتوس مربوط می‌شود و کریتوس این بار به جای استفاده از تیغه‌های نمادین از تبری با نام Leviathan استفاده می‌کند.

توسعه‌دهندگان در ویدیو جدید اطلاعات بیشتری را از سلاح جدید کریتوس ارائه می‌کنند و توضیح می‌دهند که چرا تصمیم به استفاده از تبر به جای اسلحه‌های شناخته‌شده کریتوس گرفتند. این ویدیو همچنین برخی از ضربات ویرانگری که کریتوس با سلاح خود وارد می‌سازد و برخی از ارتقاهایی که بازیکنان می‌توانند در طول بازی روی تبر پیاده کنند، به نمایش در می‌آورد. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی God of War در تاریخ سی و یکم فروردین‌ماه (۲۰ آوریل ۲۰۱۸) به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد. این بازی مراحل ساخت را با موفقیت پشت سر گذاشته است و فاقد سیستم پرداخت درون برنامه‌ای است. همچنین مدت زمان گیم‌پلی بازی نسبت به بازی‌های قبلی مجموعه بیشتر است و تخمین زده می‌شود که برای اتمام آن به ۲۵ تا ۳۵ ساعت زمان نیاز است و این بازی یک حالت گرافیکی ویژه برای کنسول پلی‌استیشن 4 پرو خواهد داشت. بازی God of War با الهام از بازی تحسین‌شده The Last of Us روابط انسانی را به تصویر می‌کشد و طبق گفته کوری بارلوگ، کریتوس حالا باید اندکی غرایزش را کنترل کند و در لحظات حساس، بر خشم خود غلبه کند تا بتواند وظایف پدرانه‌ی خود را در مقابل فرزندش به نحو احسن انجام دهد.. همچنین اخیرا کوری بارلوگ در گفت‌وگو با پلی‌استیشن لایف استایل از دلایل ریبوت نبودن God of War و سیستم مبارزات آن سخن گفت.

بازی God of War چهار درجه سختی مختلف خواهد داشت که درجه‌های بالاتر تنها باعث سخت‌تر شدن الگوریتم بازی نمی‌شوند، بلکه جزئیاتی نظیر الگوی حرکات و حمله دشمنان هم چالش‌برانگیزتر خواهد شد. همچنین در روز انتشار بازی God of War شاهد عرضه یک باندل محدود از کنسول  PS4 Pro با طرح این بازی خواهیم بود که یک ترابایتی نقره‌ای خاکستری با الهام از تبر کریتوس در بازی جدید را در اختیار می‌گذارد. شما می‌توانید تا زمان انتشار بازی با مقاله «دفتر خاطرات: از المپوس تا میدگارد با God of War» مروری بر خاطرات‌تان از این مجموعه محبوب و قدیمی داشته باشید و با مقاله «نگاهی ویژه به تغییرات برجسته بازی God of War» تغییرات نسخه جدید بازی و دلایل ایجاد آن را بیشتر بشناسید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده