// چهار شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۵

بازی God of War چهار درجه سختی مختلف خواهد داشت

بازی God of War چهار درجه سختی مختلف خواهد داشت که درجه‌های بالاتر تنها باعث سخت‌تر شدن الگوریتم بازی نمی‌شوند، بلکه جزئیاتی نظیر الگوی حرکات و حمله دشمنان هم چالش‌برانگیزتر خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بازی God of War دارای چهار درجه سختی مختلف است که در ابتدا بازی می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و وارد دنیای God of War شوید. در میان چهار درجه سختی تعبیه شده، یکی از این درجه‌های سختی‌، چالشی‌ترین حالت ممکن است که دارای یک فایل ذخیره‌سازی مختص به خود است و در طول بازی نمی‌توایند آن را تغییر دهید.

همچنین کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War، در این باره می‌گوید:

چهارمین درجه سختی، که سخت‌ترین درجه سختی بازی است، شاهد دشواری‌های الگوریتمی نیستیم؛ بلکه کارهای مختلفی نظیر تغییر الگوهای ضربات دشمنان و حرکات‌شان انجام داده‌ایم تا بازیکنان با یک چالش واقعی مواجه شوند.

همچنین مشخص شده که پس از اتمام بازی، مهم نیست درجه سختی شما چه بوده است؛ می‌توانید به دنیای بازی برگشته و آزادانه به گشت و گذار و انجام کارهای مختلف بپردازید. چهارمین درجه سختی بازی Give Me God Of War نام دارد و مختص اشخاصی است که می‌خواهند بازی God of War را در سخت‌ترین حالت ممکن تجربه کرده و حسابی خود را به چالش بکشند.

سایر درجه سختی‌های بازی، Give Me A Story، Give Me A Balanced Experience و Give Me A Challenge نام دارد. بازی God of War در تاریخ ۳۱ فروردین ماه عرضه خواهد شد.


منبع Resetera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده