نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۷

بازی God Of War یک حالت گرافیکی ویژه برای PS4 Pro خواهد داشت

کوری بارلوگ در یک توییت درباره حالت گرافیکی ویژه‌ای که بازی God Of War روی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو ارائه می‌کند، توضیح داد. با زومجی همراه باشید.

کوری بارلوگ، کارگردان بازی God Of War، تایید کرد که این بازی یک حالت گرافیکی خاص برای کنسول پلی استیشن 4 پرو خواهد داشت. بازی‌هایی که برای پلی‌استیشن 4 پرو عرضه می‌شوند، از لحاظ گرافیکی و فنی (به خصوص نرخ فریم) پیشرفت خواهند داشت و نسبت به بازی اصلی (که برای یک پلی‌استیشن 4 معمولی منتشر می‌شود) گزینه‌های بهتری از نظر نرخ فریم پیش‌ روی گیمرها قرار می‌دهند؛ جدیدترین قسمت از سری بازی‌های خدای جنگ هم تقریبا از چنین قاعده‌ای پیروی می‌کند.

باوجود اینکه هنوز از جزئیات این حالت‌ گرافیکی و اسمش بی‌خبر هستیم و نمی‌دانیم که اولویت اول این حالت برای بهبود بخشیدن چیست. کارگردان بازی تایید کرده که دارندگان پلی‌استیشن 4 پرو، حتی اگر یک تلویزیون 4K هم نداشته باشند بازهم می‌توانند از یک حالت گرافیکی ویژه بهره ببرند. بارلوگ در جواب یکی از هواداران این توییت را منتشر کرد:

نه، لازم نیست که یک تلویزیون 4K داشته باشید. البته اگر داشته باشید که فوق‌العاده است (روی این موضوع تاکید دارد). اگر تلویزیون 4K ندارید، ما یک حالت ویژه برای شما در نظر داریم که با استفاده از قدرت زیاد کنسول پلی‌استیشن 4 پرو، بازی از نظر اجرایی عملکرد بسیار خوبی دارد و خیلی خوب و روان اجرا خواهد شد.

هنوز مشخص نیست این بازی برای افرادی که تلویزیون 4K دارند هم به این شکل اجرا می‌شود یا نه، چون این نوع پشتیبانی استاندارد نیست و معمولا با توجه به ویژگی‌های گرافیکی هر بازی تفاوت خواهد داشت. مثلا نسخه پلی‌استیشن 4 پرو بازی Horizon Zero Dawn، دیگر انحصاری کنسول‌های سونی، به کاربران حق انتخاب می‌داد که بدون توجه به رزولوشن تصویر تلویزیون‌شان از بین دو حالت پیشرفت در عمکرد اجرایی یا پیشرفت در جلوه‌های تصویری، یکی را انتخاب کنند. یک راه حل مشابه می‌توانند برای این بازی هم پیاده سازی شود، درغیر این صورت بازی گاد او وار، ساخته استودیو سانتا مونیکا (Santa Monica) تنها روی تلویزیون‌هایی با رزولوشن 1080p عملکرد مذکور را خواهد داشت.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده