نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۴

ساخت بازی God Of War به پایان رسید

کوری بارلوگ، کارگردان بازی God Of War، پایان یافتن مراحل ساخت و توسعه این بازی را تایید کرد. با زومجی همراه باشید.

بازی God Of War یکی از مورد انتظارترین آثار امسال است و گیمرها مشتاقند ببینند که در قسمت بعدی ماجراجویی‌های کریتوس چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. اکنون به نقل از کارگردان بازی، آن‌ها یک قدم دیگر به انتشار God Of War نزدیک شده‌اند.

به دنبال انتشار God Of War در تاریخ ۲۰ آوریل (۳۱ فروردین)، کوری بارلوگ، کارگردان بازی در صفحه توییتر خود با یک پست، «گلد شدن» این بازی را تایید کرد. گلد شدن، اصطلاحی در صنعت بازی‌سازی است و زمانی که یک بازی مراحل ساخت و توسعه‌اش به پایان می‌رسد و وارد مرحله توزیع می‌شود، به اصلاح می‌گویند که گلد شده است. البته حالت درست این است که بگویند بازی Gold Master است، اما برای راحتی بیشتر، از لفظ «گلد» استفاده می‌شود.

بارلوگ در این توییت از تک تک افرادی که سخت کار کردند تا بازی به این مرحله برسد تشکر کرده است. کارگردان God Of War در کنار این مطلب، عکسی از اعضای تیم سازنده بازی در استودیو سانتا مونیکا سونی را منتشر کرده که چند سال روی بازی کار کردند؛ این عکس در کنار تشکر بارلوگ از اعضای تیم، تکمیل شدن مراحل ساخت بازی را لذت‌بخش و راضی‌کننده‌تر می‌کند.

توییت جدید بارلوگ بدین شرح است:

God Of War گلد شد؛ آره! از تک تک افراد شگفت‌انگیزی که سخت کار کردند تا این اتفاق بیفتد تشکر می‌کنم. هیچ کلمه یا Emojiای نمی‌تواند عشق من به شما را نشان دهد. ایستگاه بعدی، ۲۰ آوریل!

کوری بارلوگ

۲۲ مارس ۲۰۱۸

بازی God Of War برگی دیگر از کتاب حماسه‌های کریتوس را این‌بار در سرزمین‌های شمالی و در میان اساطیر نورس، ورق خواهد زد. این بازی در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. شما می‌توانید بررسی اولیه بازی God Of War از دید سایت‌های معتبر را اینجا بخوانید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده