نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱

بازی God Of War سیستم پرداخت درون برنامه‌ای نخواهد داشت

کوری بارلوگ، کارگردان بازی God Of War در پاسخ به یکی از طرفداران در توییتر اعلام کرد که در این بازی شاهد سیستم پرداخت درون برنامه‌ای نخواهیم بود.

با توجه به اینکه سیستم پرداخت درون برنامه‌ای یکی از متداول‌ترین مواردی است که در بازی‌های امروزی به چشم می‌خورد، جای تعجب نیست که تعداد زیادی از توسعه‌دهندگان و ناشران تمایل به استفاده از آنها در بازی‌های خود دارند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی، یک تصویر از بازی God Of War منتشر شده است که ظاهرا نوعی پول درون بازی را به نمایش در می‌آورد و به وجود سیستم پرداخت درون برنامه‌ای در بازی اشاره می‌کند. با این حال بر اساس اعلام کوری بارلوگ، کارگردان بازی God Of War به نظر نمی‌رسد که این سیستم در بازی وجود داشته باشد.

در توییتر یکی از طرفداران از کوری بارلوگ درباره وجود هر نوع سیستم پرداخت درون برنامه‌ای در بازی God Of War سوال کرد و بارلوگ با قاطعیت گفت «نه به هیچ وجه». وب‌سایت گیم‌اسپات هم از کمپانی سونی درباره وجود هر نوع ارز درون بازی که بتوان آن را با پول واقعی خریداری کرد، سوال کرد و سونی در پاسخ اعلام کرد که «نه، هرگز اینطور نیست».

God Of War

بازی God Of War یکی از بزرگترین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 4 در سال ۲۰۱۸ به شمار می‌آید و اولین دنباله از این مجموعه پس از بازی God of War: Ascension است که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد. این بازی به طور محسوس تفاوت‌هایی با نسخه‌های قبلی دارد و به جای دنیای تکراری یونان به سراغ دنیای نورس و اساطیر اسکاندیناوی رفته است و داستان کریتوس و پسرش آترئوس را روایت می‌کند. همچنین مدت زمان گیم‌پلی این بازی نسبت به بازی‌های قبلی مجموعه بیشتر است و تخمین زده می‌شود که برای اتمام آن به ۲۵ تا ۳۵ ساعت زمان نیاز است.

بازی God of War در تاریخ سی و یکم فروردین‌ماه (۲۰ آوریل ۲۰۱۸) به صورت انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد. در همان روز کمپانی سونی یک باندل محدود از کنسول پلی‌استیشن 4 پرو با طرح بازی God of War عرضه خواهد کرد که یک کنسول یک ترابایتی نقره‌ای خاکستری با الهام از تبر کریتوس در بازی جدید را در اختیار می‌گذارد. این باندل همچنین دارای یک کنترلر دوال شاک 4 با طرحی الهام‌گرفته از بازی God of War خواهد بود و در کنار تمام این موارد یک نسخه فیزیکی از بازی و برخی از متحویات دیجیتالی نامعلوم نیز وجود خواهد داشت.

شما می‌توانید تا زمان انتشار بازی با مقاله «دفتر خاطرات: از المپوس تا میدگارد با God of War» مروری بر خاطرات‌تان از این مجموعه محبوب و قدیمی داشته باشید و با مقاله «نگاهی ویژه به تغییرات برجسته بازی God of War» تغییرات نسخه جدید بازی و دلایل ایجاد آن را بیشتر بشناسید. فراموش نکنید که نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده