نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

باندل God of War کنسول پلی استیشن 4 پرو معرفی شد

کمپانی سونی اخیرا از باندل God of War کنسول پلی استیشن 4 پرو رونمایی کرده که همزمان با انتشار بازی، عرضه خواهد شد. 

God of War بدون شک یکی از موردانتظار‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ است که در تاریخ ۳۱ فروردین ۹۷، روانه بازار خواهد شد. حال در جدید‌ترین اخبار، کمپانی سونی یک باندل ویژه از کنسول پلی‌استیشن 4 پرو را با طرح این بازی معرفی کرده است که همزمان با انتشار این بازی، عرضه خواهد شد. این باندل، شامل یک کنسول پلی استیشن 4 پرو یک ترابایتی است که روی آن، طرحی از تبر مخصوص کریتوس دیده می‌شود. 

همچنین برای این کنسول، یک کنترلر با طراحی الهام‌گرفته از بازی God of War هم در نظر گرفته شده است و البته در داخل جعبه کنسول، یک نسخه فیزیکی از خود بازی God of War هم موجود خواهد بود. پیش‌فروش این باندل از دیروز آغاز شده است و از خرده‌فروشی‌های معتبر قابل خرید است. از طرف دیگر، کنترلر موجود در این باندل، از همان تاریخ ۳۱ فروردین به صورت مجزا هم قابل خرید خواهد بود. 

باندل God of War پلی استیشن 4 پرو

همچنین همزمان با معرفی این باندل، استودیو سانتا مونیکا، سازنده بازی، از جزییات نسخه پلی‌استیشن 4 پرو بازی هم رونمایی کرده است. بر این اساس، God of War روی این کنسول میان‌نسلی با رزولوشن 4K اجرا می‌شود و اگر نمایشگر شما از HDR پشتیبانی کند، بازی از این ویژگی هم بهره می‌برد. همچنین افرادی که تلویزیون‌های 1080p دارند هم با اجرای بازی روی پلی‌استیشن 4 پرو، به لطف تکنیک Supersampling تصاویر شفاف‌تر و واضح‌تری را مشاهده خواهند کرد. شنون استادستیل، رییس استودیو سانتا مونیکا، در مورد باندل God of War پلی‌استیشن 4 پرو گفت:

زمانی که ما تبر مخصوص کریتوس را طراحی کردیم، می‌‌دانستیم که چیزی بسیار فراتر از یک سلاح ساده خواهد بود. به همین دلیل هم با همکاری سونی، به این نتیجه رسیدیم که یک نسخه مخصوص از کنسول PS4 Pro هم با الهام از این تبر طراحی کنیم. در قسمت بالای این کنسول شما تبر مذکور و درخت مهارت‌های آن را مشاهده می‌کنید که در بازی، از طریق این درخت مهارت قادر به ارتقای توانایی‌ها خواهید بود. همچنین پنل‌های کناری کنسول هم با الهام از طراحی‌های نورس خلق شده‌اند. الهام از تبر کریتوس برای کنترلر مخصوص این باندل هم لحاظ شده است و یک لوگوی زیبا از God of War هم روی تاچ پد آن دیده می‌شود. 

ما لذت زیادی از طراحی این کنسول بردیم و از طرف دیگر، بازی God of War روی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو واقعا زیبا به نظر می‌رسد. بی‌صبرانه منتظر هستیم تا شروع جدید سری God of War را با تمام طرفداران به اشتراک بگذاریم. 

در پایان می‌توانید ویدیو معرفی این محصول را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده