// چهار شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

تریلر جدید بازی ‌BattleTech گیم پلی آن را نشان می‌دهد

تریلر جدید بازی BattleTech، جدیدترین محصول کمپانی Paradox Interactive و Harebrained Schemes، استراتژی‌های مختلف بازی را نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) و استودیو هربریند اسکیمز (Harebrained Schemes) تریلر جدیدی از پروژه جدید خود یعنی بازی BattleTech منتشر کردند.

BattleTech از بازی رومیزی و قدیمی که با همین نام شناخته می‌شود، در حال توسعه است که کاربران را در نقش ربات‌ها و جنگ‌افزار‌های غول‌پبکر رها می‌کند. بازی تنها به مبارزات خلاصه نمی‌شود بلکه در آن سو کاربران باید دارایی‌های مالی و حتی دیگر موارد را مدیریت کنند. خوشحال نگه‌ داشتن نفرات و تعمیرات قطعات جنگ‌افزار‌ها از دیگر وظایفی است که بازیکنان در طی بازی باید رعایت کنند. همچنین در نبر‌دها باید کاربران دقت کنند که ربا‌ت‌های دشمنان را به طور کامل از بین نبرند تا از این رو بتوانند از قطعات و غنیمت‌های جنگی استفاده کنند. در کل بازی در کنار گیم‌پلی مبارزات، شامل استراتژی‌های دیگری می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد به طور آزادانه در کهکشان‌ها سفر کنند و با انجام دادن ماموریت‌های مختلف، کمپین بازی را پیش ببرند.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی BattleTech را تماشا کنید و نظرات خود را در مورد آن با زومجی در میان بگذارید. بازی مذکور در تاریخ نامشخصی از آوریل ۲۰۱۸ میلادی به طور انحصاری برای پی سی منتشر می‌شود. گفتنی است که این پروژه قرار بود سال گذشته میلادی منتشر شود که با تاخیر مواجه و به بهار ۹۷ موکول شد.

دانلود ویدیو از آپارات

در ویدیو‌های دیگر می‌توانید تریلر بخش کمپین بازی BattleTech را که در جریان نمایشگاه E3 2017 منتشر شد تماشا کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده