// جمعه, ۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

آپدیت بازی Monster Hunter: World با محوریت هیولا Deviljho منتشر شد

کمپانی کپکام آپدیت جدید بازی Monster Hunter: World را عرضه کرد و هیولا Deviljho به بازی اضافه شد.

چندی پیش بود که اعلام شد در آپدیت بعدی بازی Monster Hunter: World، شاهد اضافه شدن Deviljho به بازی خواهیم بود و حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، بازیکنان بازی Monster Hunter: World، می‌توانند با دانلود جدیدترین آپدیت این بازی، به شکار هیولای Deviljho بروند. Deviljho یکی از قدیمی‌ترین هیولاهای بازی است که حال به نسخه World اضافه شده است.

Deviljho هیولایی عظیم الجثه به حساب می‌آید و اغلب به شکار هیولاهای دیگر نظیر دیابلوز می‌پردازد. از این‌رو برای شکار کردن این هیولا حسابی باید حواس خود را جمع کنید. پس از شکار Deviljho، می‌توانید ست لباس آلفا و بتا به همراه اسلحه این هیولا را بسازید. جدای از اضافه شدن Deviljho، شاهد اضافه شدن اسلحه‌های جدیدی به بازی Monster Hunter: World هستیم.

همچنین کمپانی کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر بازی Monster Hunter: World، اعلام کرده بود که روی بعضی از اسلحه‌ها تغییراتی اعمال خواهد شد تا بیش از پیش به تعادل برسند. برای مثال در بخش Great Swordها شاهد افزایش میزان آسیب رسانی هستیم. از دیگر ویژگی‌های آپدیت جدید بازی Monster Hunter: World، می‌توان به تغییرات روی سیستم بازی اشاره کرد. از این پس بازیکنان می‌توانند افرادی که در تیم آن‌ها AFK بوده یا پیرو تیم نیستند Kick کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده