نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

بازی The Division 2 معرفی شد

کمپانی یوبیسافت دقایقی پیش رسما بازی The Division 2 را معرفی کرد. 

The Division یکی از بازی‌های مهم یوبیسافت در چند سال اخیر بود که سال ۲۰۱۶ منتشر شد و با وجود واکنش‌های ضد و نقیض منتقدین در ابتدا، کم کم شرکت فرانسوی با انتشار آپدیت‌های متعدد، آن را به تجربه خوب و سرگرم‌کننده‌ای تبدیل کرد. حال امروز و در جریان جدید‌ترین اخبار بازی، Ubisoft رسما دنباله این بازی را با نام The Division 2 معرفی و تایید کرده است. با اینکه اطلاعات زیادی در مورد این بازی منتشر نشده، اما یوبیسافت گفته که نمایش ویژه‌ای برای The Division 2 در E3 2018 تدارک دیده است و احتمالا در این رویداد جزییات بیش‌تری از جهان و ویژگی‌های بازی منتشر خواهد شد. 

The Division 2 همانند نسخه اول، توسط استودیو مسیو اینترتینمنت ساخته خواهد شد. جولیان گریتی، مدیر این استودیو، پس از تایید The Division 2 متنی به زبان فرانسوی منتشر کرده که ترجمه آن به شرح زیر است:

ما از اعلام این موضوع که در حال کار روی بازی The Division 2 هستیم، بسیار خوشحالیم. این بازی توسط مسیو اینترتینمنت و با همکاری نزدیک استودیو‌های انسی، رد‌استورم، یوبیسافت بخارست، یوبیسافت شانگهای و رفلکشنز ساخته خواهد شد. در این بازی از نسخه آپدیت‌شده موتور اسنودراپ استفاده خواهیم کرد و از تجربیاتی که در طی دو سال گذشته با نسخه اول بازی کسب کرده‌ایم، برای بهبود کیفیت The Division 2 استفاده خواهیم کرد. 

با وجود معرفی The Division 2، مسیو اعلام کرده که هنوز هم از نسخه اول بازی پشتیبانی خواهد کرد و در این راستا، دو آپدیت در دست توسعه دارد. آپدیت اول یک سری مراحل لجندری به بازی اضافه خواهد کرد و آپدیت بعدی هم پشتیبانی از رزولوشن 4K را به نسخه ایکس باکس وان ایکس بازی اضافه می‌کند. همچنین یک سری رویداد ویژه هم برای نسخه اصلی در نظر گرفته شده که پس از در دسترس قرار گرفتن، با انجام آن‌ها می‌توانید در The Division 2 جوایز ویژه‌ای دریافت کنید. 


منبع PCGamesN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده