نویسنده: علی ولی خانی
// یکشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۳

بازی Dragon Ball FighterZ میزبان کاراکترهای باردوک و برولی می‌شود

به گزارش مجله V-Jump، به زودی برولی، یکی از مخوف‌ترین آنتاگونیست‌های سری دراگون بال، و باردوک، پدر گوکو، در بسته‌ای الحاقی برای دانلود قرار خواهند گرفت.

باندای نامکو تاکنون راجع به مبارزانی که توسط بسته‌های الحاقی به بازی Dragon Ball FighterZ اضافه خواهند شد، هیچ اطلاعاتی منتشر نکرده است. با این حال، آخرین شماره‌ی مجله‌ی V-Jump اعلام کرد که اولین مبارزان قابل دانلود در این بازی «برولی» و «باردوک» هستند.

اگر با این دو شخصیت آشنایی ندارید: برولی یکی از سوپر سایان‌های افسانه‌ای است که هر هزار سال یک‌بار پدیدار می‌شود. البته این روند در سری Dragon Ball Z صادق نبود و هر بار که نیاز بود شخصیتی در داستان قوی‌تر شود، سر و کله‌ی او پیدا می‌شد. اگر کسی برولی را در حین مبارزه دیده باشد می‌داند که او از اکثر کاراکترهای فعلی این بازی، شخصیت بزرگ‌تری است و حمله‌ی شهاب سنگ سه متری او «شهاب سنگ غول پیکر» نام دارد.

broly

تصویری از برولی در سری Dragon Ball Z

باردوک پدر گوکو است و از نظر ظاهری با او مو نمی‌زند. این بدین معنا است که تعداد گوکوها در این بازی بیشتر از آنی می‌شود که همه‌ی آن‌ها را بشود در یک گروه جای داد. درست مثل گوهان بالغ، باردوک هم در اغلب مبارزاتش حالت سوپر سایان به خود نمی‌گیرد؛ مگر زمانی که قصد دارد از حمله‌ی شهاب سنگش استفاده کند.

bardock

تصویری از Bardock در قسمت ویژه‌ی Episode of Bardock

V-Jump تاریخ انتشار یا قیمتی برای بسته الحاقی حاوی این دو شخصیت اعلام نکرده، اما قیمت سیزن پسی که شامل هشت شخصیت می‌شود، ۳۴.۹۹ دلار است.


منبع gameinformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده