نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶

جید ریموند، موسس استودیو Motive، از الکترونیک آرتز جدا شد

کمپانی الکترونیک آرتز با انتشار یک بیانیه، به‌طور رسمی خروج موسس استودیو Motive یعنی جید ریموند را تایید کرد.

با توجه به گزارشی که کمپانی الکترونیک آرتز به وب‌سایت ورایتی ارسال کرده، جید ریموند (Jade Raymond) که در سال ۲۰۱۵ میلادی به EA پیوسته و استودیو Motive را تاسیس کرده بود، از این کمپانی خارج شده است و از حالا به بعد سامانتا رایان، مدیر بخش موبایل، Maxis و Bioware کمپانی EA، استودیو موتیو را مدیریت خواهد کرد.

در بیانیه‌ی رسمی EA که به وب‌سایت Variety ارسال شده است، می‌خوانیم:

استودیوهای زیر نظر EA همیشه روی ارائه‌ی تجربه‌هایی نو و خلاقانه به بازیکنان متمرکز بوده‌اند. لارا میله‌ (Laura Miele) و تیمش قدم‌های زیادی برای پشتیبانی بهتر از بازی‌سازهای استودیوهای ما برداشته‌اند و در جریان این فعالیت‌ها، اجازه‌ی مدیریت استودیوهای بیشتری به سامانتا رایان داده شد. سامانتا به شاخه و برگ دادن به ایده‌های خلاقانه و آوردن تجربه‌هایی نو در دسترس بازیکنان معروف است. در کارنامه‌ی او فعالیت در ساخت بازی‌هایی مثل Batman: Arkham City ،The Sims و No One Lives Forever دیده می‌شود و او همین الان مشغول کار روی بازی Anthem است. در نتیجه‌ی این تغییر، جید ریموند، موسس استودیو Motive، کمپانی EA را ترک کرد. جید در زمان حضورش در EA، خدمات زیادی به جامعه‌ی گیم کرد و در ساخت آثار مهمی هم سهیم بود. ما برای جید در ماجراجویی‌های بعدی‌اش آرزوی موفقیت می‌کنیم. استودیوهای کمپانی EA به فعالیت خود برای ارائه‌ی تجربه‌های بهتر و خلاقانه‌تر ادامه خواهد داد و در آینده جزئیات بیشتری از پروژه‌هایش منتشر خواهد کرد.

ریموند با تهیه‌کنندگی بازی‌هایی مثل Assassin's Creed 2 ،Watch Dogs و Tom Clancy’s Splinter Cell: Blacklist نامی برای خود در صنعت گیم دست و پا کرد و پس از خروج از کمپانی یوبیسافت، به EA پیوست و با عنوان مدیر ارشد Motive Studios و Pop Cap Vancouver و مدیر تولید بازی Star Wars، به فعالیتش ادامه داد. هنوز اطلاعاتی از فعالیت‌های آینده‌ی ریموند موجود نیست.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده