نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۳۷: از تحلیل فروش کنسول‌‌های نسل هشتم تا عجیب‌ترین کنترلرهای تاریخ

در سی و هفتمین قسمت از برنامه لودینگ، نگاهی به نسخه دموی بازی Devil May Cry 5 می‌اندازیم و از عجیب‌ترین کنترلرهای تاریخ می‌گوییم.

زمان زیادی تا عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۹ یعنی Devil May Cry 5 باقی نمانده است. چندی پیش کپکام دمویی از این بازی را به صورت انحصاری برای دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان منتشر کرد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در لودینگ ۳۷، به این دمو و ویژگی‌های جدید بازی نگاهی بیندازیم؛ بازی‌ای که قرار است با بازگشت به ریشه‌های این مجموعه، دوباره مجموعه محبوب DMC را به روزهای اوج خود بازگرداند. 

موسسه NPD اخیرا آمار و ارقام جدیدی از فروش کنسول‌های خانگی منتشر کرده است. همین مساله باعث شد تصمیم بگیریم در لودینگ ۳۷، آمار کلی فروش کنسول‌ها در نسل هشتم را مورد بررسی قرار دهیم و بین کنسول‌های این نسل یک مقایسه اجمالی از لحاظ فروش داشته باشیم. اما در تاپ فایو این هفته، سری زدیم به عجیب‌ترین کنترلرهایی که تابه‌حال برای کنسول‌های بازی عرضه شده است.

مانند همیشه در بخش از زومجی بپرسید به سوال‌های شما پاسخ داده‌ایم و در دماسنج به بازی The Last of Us Part II گیر داده‌ایم! این هفته به دلیل نزدیک شدن به تعطیلات سال نوی میلادی، بازی‌ جدی‌ای عرضه نمی‌شود و به همین دلیل بخش تازه‌ها با میثم خلیل‌زاده در لودینگ ۳۷ وجود ندارد. سخن را کوتاه و از شما دعوت می‌کنیم به تماشای لودینگ ۳۷ بپردازید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده