نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۶

حضور دو کاراکتر جدید از انیمه Dragon Ball در بازی Jump Force تایید شد

با توجه به مطلب منتشر شده در نشریه‌ی V-Jump، دو کاراکتر Cell و Piccolo از سری انیمه‌های Dragon Ball در بازی Jump Force قابل بازی خواهند بود.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، در جدیدترین جلد از مجله‌ی V-Jump ژاپن که در آن مطالب مختلفی از مانگا و انیمه نوشته می‌شود، اطلاعاتی جدید از بازی Jump Force، اثر مورد انتظار استودیو باندای نامکو منتشر شده است.

ابتدا سراغ مهم‌ترین مورد می‌رویم. با توجه به مطالبی که در این جلد از مجله‌ی V-Jump منتشر شده، دو کاراکتر Piccolo و Cell از سری انیمه‌های Dragon Ball در میدان‌های مبارزه‌ی این بازی حاضر خواهند شد. پیش از این، حضور دو کاراکتر Saiyan Blue Vegeta و Golden Frieza از سری دراگون بال در بازی تایید شده بود.

Jump Force

دو کاراکتر Cell و Piccolo از سری انیمه‌ی Dragon Ball

در کنار معرفی این دو کاراکتر جدید، تصاویری تازه از شخصیت لایت یاگامی و روویک از مجموعه‌ انیمه‌ی دث نوت (Death Note) در این جلد از مجله‌ی وی-جامپ منتشر شده است که هنوز این تصاویر در منابع مختلف اینترنتی پخش نشده است.

باندای نامکو هنوز این دو کاراکتر جدید را به‌طور رسمی (که همیشه تریلر منتشر می‌کرد) معرفی نکرده و فعلا به تایید حضور آن‌ها در بازی بسنده کرده است. بازی Jump Force در تاریخ ۱۵ فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی (۲۶ بهمن) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد. Jump Force یک بازی مبارزه ای است و در آن کاراکترهای انیمه‌های معروف ژاپنی مثل ناروتو، لوفی، لایت یاگامی و بیشتر، در یک میدان مبارزه‌ی عظیم در برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

 


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده