نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۳۵: از سخت ترین باس های تاریخ تا مروری بر اتفاقات The Game Awards 2018

در سی و پنجمین قسمت از برنامه لودینگ، مروری بر مراسم جوایز بازی‌های The Game Awards 2018 خواهیم داشت و از سخت‌ترین غول‌های آخر تاریخ می‌گوییم.

بالاخره انتظارها به پایان رسید و The Game Awards 2018 نیز بامداد جمعه برگزار شد و در میان برندگان رنگارنگ این مراسم، این بازی God of War بود که موفق شد جایزه بهترین بازی سال را از آن خود کند. پس از اینکه یک لودینگ را به صورت کامل به این مراسم اختصاص دادیم، در لودینگ ۳۵ هم با هم این مراسم را مرور کردیم و تمام اتفاقات ریز و درشت گیم اواردز 2018 را در لودینگ این هفته پیش‌روی شما قرار دادیم تا اگر فرصت تماشای این مراسم را نداشتید، از قافله عقب نیفتید.

در بخش دیگری از لودینگ این هفته، به سراغ یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هر بازی‌ای رفتیم. در تاپ فایو لودینگ ۳۵، از سخت‌ترین باس‌های تاریخ بازی‌ها گفتیم که در میان آنها نام‌هایی مانند Nameless King و Death هم به چشم می‌خورد. پس اگر می‌خواهید با پنج تا از سخت‌ترین باس‌های تاریخ بازی‌ها آشنا شوید، لودینگ این هفته را از دست ندهید.

مانند همیشه لودینگ بخش‌های همیشگی خود را نیز دارد. در دماسنج این هفته از خجالت تونی هاوک و دیوید کیج درآمدیم، در تازه‌ها با میثم همراه شدیم و از به سر آمدن یک انتظار تقریبا ۶ ساله گفتیم و در «از زومجی بپرسید» هم به سوالات شما پاسخ دادیم. پس لودینگ ۳۵ را از دست ندهید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

شما می‌توانید برای شرکت در نظرسنجی نیز از طریق فرم زیر اقدام کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده