نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

یوبیسافت ساخت سریال Child of Light و فیلم Werewolves Within را تایید کرد

کمپانی یوبیسافت ساخت سریال Child of Light و فیلم Werewolves Within را تایید و اعلام کرده است.

مدتی پیش بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کمپانی یوبی سافت به دنبال ساخت اقتباسی تلویزیونی براساس بازی Child of Light (فرزند نور) است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت این سریال به‌همراه ساخت یک اثر سینمایی براساس یک بازی دیگر Ubisoft رسما تایید و اعلام شده است. کمپانی یوبیسافت موشن پیکچرز ضمن تایید ساخت سریال Child of Light اعلام کرد که یک فیلم نیز براساس بازی Werewolves Within که یک بازی واقعیت مجازی (VR) است، در دست ساخت است. 

تاشا هو وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی (پایلوت) سریال Child of Light را بر عهده دارد. او امیدوار است که یک اسطوره و قهرمان زن قدرتمند را در این سریال لایو اکشن به تصویر بکشد. او نمی‌خواهد که ویژگی‌های اصلی بازی Child of Light را در زمان اقتباس تلویزیونی آن حذف کند. هو می‌گوید که دیدگاه او برای کمپانی یوبیسافت بسیار جذاب است و احترام زیادی برای ایده او دارند. همچنین هو می‌خواهد خودش را برای به تصویر کشیدن ویژگی‌های گیم پلی بازی Child of Light در سریال این مجموعه به چالش بکشد. 

میشنا ولف نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه اقتباس سینمایی بازی Werewolves Within را بر عهده خواهد داشت. او قرار است از موضوعات اجتماعی و کمدی برای نوشتن فیلمنامه این فیلم لایو اکشن استفاده کند و همچنین برخی از ویژگی‌های بازی نیز در این اقتباس استفاده خواهد شد. یوبیسافت معتقد است که ولف شخصی مناسب برای نوشتن فیلمنامه فیلم Werewolves Within است. ولف در توصیف این فیلم گفت که این فیلم، یک فیلم لایو اکشن و ترسناک است که اتفاقاتش در یک شهر کوچک جریان دارد که مردم این شهر تصمیم دارند تا عدالت خود را در اختیار بگیرند. با این حال، اطلاعات بیشتری از این پروژه در دسترس نیست و او فرآیند نوشتن فیلمنامه فیلم Werewolves Within را سرگرم کننده توصیف کرده است.

علاوه بر این، یوبیسافت موشن پیکچرز در حال ساخت فیلم Watch Dogs (واچ داگز) و فیلم The Division (دیویژن) است که در اقتباس سینمایی بازی The Division قرار است شاهد نقش آفرینی جسیکا چستین و جیک جیلنهال باشیم. همچنین دیوید لیچ، کارگردان فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲)، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده