نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

اقتباس تلویزیونی و سینمایی براساس دو بازی Child of Light و Talking Tom در دست ساخت است

طبق خبرهایی منتشر شده، اقتباس تلویزیونی براساس بازی Child of Light و سینمایی براساس بازی Talking Tom در دست ساخت است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اقتباس تلویزیونی و سینمایی براساس دو بازی Child of Light و Talking Tom در دست ساخت هستند. در طول سال‌های گذشته شاهد ساخت اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی متعدد براساس بازی‌های ویدیویی بودیم که اکثر آن‌ها نتوانسته‌اند عملکرد خوبی را حتی در نزد طرفداران این مجموعه‌ها داشته باشند. حال طبق خبری که وب‌سایت Engadget منتشر کرده، بخش سینما و تلویزیون کمپانی یوبی سافت در نظر دارد تا اقتباسی تلویزیونی براساس بازی Child of Light تولید و منتشر کند. تاشا هو وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی (پایلوت) این سریال را بر عهده دارد. او پیش از این با بخش یوبیسافت موشن پیکچرز همکاری موفقی را داشته است.

Talking Tom

هو که در حال حاضر مشغول نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی سریال Child of Light است، امیدوار است که یک اسطوره و قهرمان زن قدرتمند را در این سریال لایو اکشن به تصویر بکشد. علاوه بر این، وب‌سایت ورایتی گزارش داد که یک اقتباس سینمایی نیز براساس بازی Talking Tom در دست ساخت است. کمپانی Outfit7، سازنده این بازی موبایل، با جین جولین بارونت، تهیه کننده فیلم Assassin’s Creed (اساسین کرید) به توافق رسیده و قرارداد همکاری امضا کرده است. پیش از این، انیمیشن سریالی و اینترنتی Talking Tom در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و حال آن‌ها به نظر می‌رسد که آن‌ها به دنبال ساخت یک فیلم بلند سینمایی براساس آن هستند و اعتقاد دارند که این مجموعه پتانسیل مناسبی را برای این موضوع دارد.

علاوه بر همکاری با یوبیسافت موشن پیکچرز و کمک به تاسیس و گسترش آن، بارونت با EuropaCorp نیز همکاری کرده و حتی ریاست این دو استودیو را نیز برای مدتی بر عهده داشته است. او همچنین استودیوی فیلمسازی Marla Studios را نیز تاسیس کرده که هدف این استودیو ساخت اقتباس سینمایی براساس بازی‌هایی ویدیویی عنوان شده است. با این حال، جزئیات بیشتری از فیلم Talking Tom در دسترس نیست.


منبع Gamasutra
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده