نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۳

بازی Tom Clancy’s The Division 2 در رویداد XO18 قابل تجربه خواهد بود

بازیکنان می‌توانند در رویداد XO18 به تجربه بازی Tom Clancy’s The Division 2 کمپانی یوبیسافت بپردازند.

در طول هفته گذشته مطلع شدیم که بازی‌های Crackdown 3 و Kingdom Hearts III در رویداد XO18 قابل بازی خواهند بود و حال طبق تازه‌ترین اخبار بازی، حساب توییتر شعبه مکزیک ایکس باکس از بازی بزرگ و با کیفیت ساخت AAA دیگری که در این رویداد قابل تجربه است، رونمایی کرد. بازی مورد بحث، بازی Tom Clancy’s The Division 2 است که بازیکنان می‌توانند در رویداد XO18 که در اوایل آبان برگزار می‌شود، به تجربه آن بپردازند.

بازی Tom Clancy’s The Division 2 نخستین بار در اسفند ماه سال گذشته معرفی شد و اولین تریلر گیم‌پلی آن در نمایشگاه E3 2018 به نمایش در آمد. اصحاب رسانه و عموم مردم در نمایشگاه E3 امکان تجربه بازی را به دست آوردند و سپس شاهد نمایش بازی در رویدادهای گیمزکام، PAX West و Tokyo Game Show بودیم. بازی Tom Clancy’s The Division 2 به طور پیوسته در رویدادهای گیمینگ سال ۲۰۱۸ حضور فعالی داشته و به شدت از نماد ایکس باکس در تبلیغات خود استفاده کرده است؛ بر این اساس حضور این بازی در رویداد X018 کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

بازی Tom Clancy’s The Division 2 درست به مانند نسخه قبلی که در سال ۲۰۱۶ شاهد انتشارش بودیم، اثری تیراندازی متمرکز بر بخش چندنفره است که وقایع آن به جای شهر نیویورک در واشنگتن دی.سی جریان دارد. بازیکنان در این بازی می‌توانند از میان سه کلاس Sharpshooter ،Demolitionist و Survivalist یکی را انتخاب کنند و این اثر دارای ماموریت‌های هشت نفره و بسته‌های الحاقی رایگان خواهد بود.

با اینکه حوادث بازی در پایتخت ایالات متحده امریکا اتفاق می‌افتد اما بر اساس اظهارات اخیر آلف کُندلیوس، مدیر ارشد عملیات استودیو Ubisoft Massive، این بازی به مسائل سیاسی نمی‌پردازد؛ چرا که این موضوعات برای کسب‌ و کار خوب نخواهند بود. بازی Tom Clancy’s The Division 2 در تاریخ ۲۴ اسفند ماه (۱۵ مارس ۲۰۱۹) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد و از حالا می‌توان این بازی را از طریق فروشگاه آمازون پیش خرید کرد. رویداد XO18 نیز در تاریخ ۱۲ آبان ماه (۱۰ نوامبر) در مکزیکوسیتی، پایتخت کشور مکزیک برگزار شود و در این تاریخ شاهد پخش قسمت بعدی برنامه Inside Xbox خواهیم بود که از آن به عنوان بزرگ‌ترین قسمت برنامه یاد می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده