نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۶

اولین تصاویر از لباس جدید مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Far From Home

سرانجام اولین تصاویر از لباس رسمی جدید مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Far From Home فاش و منتشر شده است.

از زمان حضور مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول، شاهد چندین لباس مختلف از این شخصیت محبوب بوده‌ایم. اولین لباس این شخصیت را در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) نظاره‌گر بودیم و در طول فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) از لباس آیرون اسپایدر این شخصیت رونمایی شد. همانطور که خبر دارید، بخش‌هایی از فیلمبرداری و تولید فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) در اروپا انجام شده است که علاوه بر بازگشت لباس قدیمی این شخصیت، شاهد لباس سیاه رنگ و جدید این کاراکتر که ظاهرا برای عملیات گروه شیلد طراحی شده، نیز بودیم. با این حال، لباس رسمی او در طول فیلم قرار است متفاوت‌تر باشد.

حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، از لباس جدید مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: Far From Home در تصاویر جدید پشت صحنه فیلمبرداری و تولید آن رونمایی شده است. مدتی می‌‌شود که فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) در شهر نیویورک آغاز شده و به‌تازگی تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری یک صحنه از این فیلم منتشر شده است که در آن شاهد اولین تصاویر از لباس رسمی جدید این ابرقهرمان محبوب مارول هستیم. در این تصاویر شخصیت اسپایدرمن با بازی تام هالند که ظاهرا یک بدلکار جای او است، به‌نظر می‌رسد شخصیت میشل با بازی زندیا، را از یک خطر نجات داده و به یک مکان امن‌ برده است. کلیت لباس جدید مرد عنکبوتی به لباس اصلی او در دنیای سینمایی مارول شباهت دارد، اما تغییرات قابل توجه‌ای مثل تغییر لوگوی کمر و جایگزینی رنگ سیاه به‌جای رنگ آبی در این لباس دیده می‌شود. در واقع این لباس به یکی از طرح‌های مفهومی فیلم Spider-Man: Homecoming شباهت دارد که نسبت به آن تغییراتی نیز دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

 Spider-Man: Far From Home New Suit Photo

فیلم Spider-Man: Far From Home به کارگردانی جان واتس، قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، مایکل کیتون، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، گوئینت پالترو، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم Spider-Man حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده