نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

بازیگر فیلم Aladdin به جمع بازیگران فیلم Spider-Man: Far From Home پیوست

طبق خبرهای منتشر شده، به‌تازگی یک بازیگر جدید به جمع بازیگران فیلم Spider-Man: Far From Home اضافه شده است.

حتی پیش از شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) از اواسط این ماه، آفتاب پرست (Chameleon) یکی از شخصیت‌های شروری بود که همیشه نامش در شایعات منتشر شده برای معرفی و حضور در این فیلم شنیده می‌شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به جمع بازیگران دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) اضافه شده که ممکن است نقش شخصیت آفتاب پرست را در این فیلم بازی کند. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، نومان اکار، بازیگر بازسازی فیلم Aladdin (علاالدین) و سریال Homeland (میهن)، به جمع بازیگران دنباله فیلم Spider-Man (مرد عنکبوتی) اضافه شده است.

اگرچه اطلاعات چندانی از نقش اکار در فیلم Spider-Man: Far From Home منتشر نشده است، اما در حال حاضر می‌دانیم که او قرار است نقش شخصیتی به‌نام دیمیتری را در این فیلم بازی کند. در دنیای کمیک مارول شخصیت‌های متعددی با نام دیمیتری وجود دارند، اما نزدیک‌ترین شخصیت به مرد عنکبوتی، شخصیت دیمیتری اسمریدیاکوو ملقب به آفتاب‌پرست است. مطمئنا این فعلا یک گمانه زنی است، اما اکار توانایی صحبت به چندین زبان مختلف را دارد که مطمئنا اگر او بخواهد نقش شخصیت آفتاب‌پرست را بازی کند، این موضوع به او کمک بسیاری خواهد کرد.

Chameleon

تام هالند در نقش پیتر پارکر (مرد عنکبوتی)، جیک جیلنهال در نقش میستریو، زندیا در نقش میشل، جیکوب باتالون در نقش ند لیدز، مریسا تومه در نقش می پارکر، مایکل کیتون در نقش والچر و جی.بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Far From Home حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین خبرهایی مبنی بر حضور و بازگشت ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری در این فیلم نیز شنیده می‌شود.

فیلم Spider-Man: Far From Home به کارگردانی جان واتس، قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده