// سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

جزئیات تخفیف های Nindies New Year نینتندو اعلام شد

کمپانی نینتندو جزئیات تخفیف‌های Nindies New Year را که به‌واسطه آن تعدادی از بازی‌های مستقل کنسول نینتندو سوییچ با کاهش قیمت همراه شده، اعلام کرده است.

کنسول Nintendo Switch، به‌عنوان جدید‌ترین محصول کمپانی نینتندو، از زمان عرضه در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند ۱۳۹۵) در کنار بازی‌های انحصاری و موفقش از جمله The Legend of Zelda: Breath of the Wild ،Super Mario Odyssey و Mario Kart 8 Deluxe، میزبان بازی‌های مستقل متعددی مانند Stardew Valley و TowerFall Ascension بوده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، به‌واسطه تخفیف‌های Nindies New Year می‌توانید تعدادی از بازی‌های مستقل کنسول مذکور را با قیمتی به مراتب پایین‌تر از همیشه خریداری کنید.

در مجموع قیمت ۹ بازی در قالب تخفیف‌های Nindies New Year تا سقف ۳۵ درصد با کاهش همراه شده است. تخفیف‌های در نظر گرفته‌شده تا تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۵ دی) ادامه دارد و تمامی مناطق آمریکای شمالی، اروپا، استرالیا و نیوزیلند را شامل می‌شود. بازی‌های قرار گرفته در تخفیف‌های Nindies New Year به شرح زیر است:

  • Death Squared - قیمت: ۱۱.۲۴ دلار، میزان تخفیف: ۲۵ درصد
  • GoNNER - قیمت: ۶.۹۹ دلار، میزان تخفیف: ۳۰ درصد
  • Graceful Explosion Machine - قیمت: ۸.۹۹ دلار، میزان تخفیف: ۳۰ درصد
  • Inversus Deluxe - قیمت: ۹.۷۴ دلار، میزان تخفیف: ۳۵ درصد
  • Lovers in a Dangerous Spacetime - قیمت: ۹.۹۹ دلار، میزان تخفبیف: ۳۳ درصد
  • Semispheres - قیمت: ۶.۹۹ دلار، میزان تخفیف: ۳۰ درصد
  • Severed - قیمت: ۹.۹۹ دلار، میزان تخفیف: ۳۳ درصد
  • Thimbleweed Park - قیمت: ۱۴.۹۹ دلار، میزان تخفیف: ۲۵ درصد
  • Thumper - قیمت: ۱۳.۳۹ دلار، میزان تخفیف: ۳۳ درصد

با وجود اینکه ارقام بالا بر حسب دلار بوده و قیمت بازی‌های مذکور بر اساس ارز هر یک از مناطق متفاوت است، اما میزان تخفیف‌ها یکسان است. کمپانی نینتندو برای آن دسته از دارندگان کنسول نینتندو که به تجربه بازی‌های مستقل این پلتفرم علاقه دارند، پیشنهاد هیجان‌انگیزی را در نظر گرفته است. این دسته از بازیکنان می‌توانند به صفحه Nindies New Year 2018 Giveaway در وب‌سایت پلتفرم Gleam مراجعه کنند و با انجام کار‌های خواسته‌شده، در قرعه‌کشی دریافت رایگان تمامی بازی‌های تخفیف‌های Nindies New Year شرکت کنند. تنها یک نفر در این قرعه‌کشی انتخاب می‌شود و تا تاریخ ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) می‌توانید در آن شرکت کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده