نویسنده: حسین سلیمی
// یکشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۹

احتمال انتشار فریمور غیررسمی نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۸

Team Xecuter اعلام کرد در سال 2018 راه را برای راهیابی فریمورهای غیررسمی به کنسول نینتندو سوییچ هموار خواهد کرد.

اخیراً باخبر شدیم سال ۲۰۱۷ برای نینتندو سوییچ یک سال نسبتا باورنکردنی بوده است. کنسول سوییچ موفق شده تا رکورد سریع‌ترین فروش یک کنسول در تاریخ ایالات متحده آمریکا را به خود اختصاص دهد. همچنین این کنسول توانسته طرفداران زیادی را در این کشور به‌دست آورد. آن‌طور که پیدا است در سال ۲۰۱۸، نینتندو در کنار رقابت و مبارزه با شرکت سونی و شرکت مایکروسافت در بازار، باید علیه گروهی که ادعا می‌کند به دنبال انتشار فریم‌ور سفارشی برای کنسول سوییچ است نیز مبارزه کند.

Team Xecuter یک گروه هکر است که با معرفی فریم‌ور سفارشی برای کنسول ایکس باکس 360 و ایکس باکس باعث شد تا کپی غیرقانونی بازی‌ها به آن‌ها راه پیدا کند یا به زبان ساده‌تر این کنسول‌ها کپی خور شوند. اکنون Team Xecuter می‌گوید راه‌حلی دارد که روی هر کنسول نینتندو سوییچ، بدون در نظر گرفتن فریم‌ور (Firmware) نصب‌شده روی آن، کار خواهد کرد. آن‌ها ادعا می‌کنند که این راه‌حل زمینه را برای انتشار فریم‌ور سفارشی برای نینتندو سوییچ فراهم خواهد کرد و اولین فریم‌ور غیررسمی هم در سال ۲۰۱۸ برای این کنسول منتشر خواهد شد.

در یک ویدیو که اخیرا منتشر شده شما خواهید دید که در حین بوت شدن نینتندو سوییچ لوگوی Xecuter به نمایش درمی‌آید. همچنین همراه با این ویدیو بیانیه‌ای صادر شده که می‌گوید:

این راه‌حل روی هر کنسول نینتندو سوییچ، بدون در نظر گرفتن فریم‌ور نصب‌شده، کار خواهد کرد و گذر زمان جلوی آن را نخواهد گرفت. این راه‌حل برای فراهم کردن امکان راهیابی CFW (فریم‌ورهای سفارشی) به نینتندو سوییچ است. ما می‌خواهیم جامعه کاربری را به جلو حرکت دهیم و روشی پایدار و سریع را برای اجرای کد و پچ‌های فریم‌ور سفارشی شما در جدیدترین محصول پرچمدار نینتندو ارائه دهیم و فکر می‌کنیم که موفق شده‌ایم.

مایکروسافت در دوران ایکس‌باکس 360، در جنگی که علیه هک شدن این کنسول با Team Xecuter داشت، شکست خورد. در حالی که فریم‌ور سفارشی Team Xecuter راه را برای اجرای برنامه‌های خانگی روی کنسول نینتندو سوییچ باز می‌کند، در عین حال اثر ناخوشایندی را که همان اجرای کپی غیرقانونی بازی‌ها است، به همراه خواهد داشت. تیم Team Xecuter می‌گوید این فریم‌ور سفارشی برای کنسول نینتندو سوییچ در بهار ۲۰۱۸ در دسترس قرار خواهد گرفت.

دانلود از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده