نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

فانکو از فیگورهای جدید بازی Overwatch رونمایی کرد

کمپانی فانکو اخیرا از فیگورهای جدید کاراکترهای بازی Overwatch رونمایی کرده است.

بسیار از ما کمپانی فانکو را به خاطر انواع و اقسام فیگورهای دوست‌داشتنی و مشهورش می‌شناسیم؛ فیگورهایی که طیف وسیعی از شخصیت‌ها، از فیلم و انیمیشن گرفته تا بازی‌های کامپیوتری را شامل می‌شود. حال و در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی فانکو باری دیگر سراغ بازی Overwatch رفته و این‌بار چندین فیگور جدید با الهام از شخصیت‌های جانکرت، مرسی، زاریا، سومبرا و زنیاتا معرفی کرده است که در ماه مارس ۲۰۱۸ (اسفند-فروردین) روانه بازار خواهد شد.

علاوه بر این، این کمپانی اخیرا در وب‌سایت خود اعلام کرد که فیگور بزرگ شخصیت رودهاگ در ماه مارس ۲۰۱۸ در دسترس خواهد بود. شما می‌توانید تصاویر فیگورهای جدید را در ادامه مشاهده کنید.

Overwatch Funko

در حال حاضر فیگور شخصیت‌های مک‌کری، سیمترا، D.VA و بسیاری از کاراکترهای دیگر بازی Overwatch در دسترس است و فیگورهای جدید نیز به زودی به فهرست فیگورهای فعلی بازی اضافه خواهند شد.

در دیگر اخبار مربوط به بازی اورواچ می‌توان به مسابقات Overwatch League اشاره کرد که ماه گذشته کار خود را آغاز کرد و بیش از ۱۰ میلیون نفر در هفته اول از طریق توییچ این رقابت‌ها را تماشا کردند. همچنین چندی قبل کمپانی بلیزارد بروزرسانی بزرگ این بازی روی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی را منتشر کرد که در جریان آن، نقشه Blizzard World، آیتم‌های تزئینی و تعدادی پوسته به بازی اضافه شد.

شما می‌توانید اخبار مربوط به بازی اورواچ را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده